GAC створив новий електродвигун з кращим ККД, який збільшить пробіг електромобілів
Китайський автовиробник, відомий у нас за бюджетним кросовер GAC S2, заявляє, що перехід на новий електромотор може збільшити запас ходу його електромобілів на 50 км
Новий електромотор має рекордну кількість обертів на хвилину
Зазвичай ми не згадуємо пікові оберти електродвигуна, тому що це не так важливо, як для автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Але тут варто згадати, що новий двигун може обертатися зі швидкістю до 30 000 об/хв – це приблизно вдвічі більше, ніж типовий двигун електромобіля, і швидше, ніж будь-який електричний двигун, який зараз випускається для масових електрокарів
Китайська компанія GAC щойно оголосила про початок виробництва свого нового електромотора Quark Electric Drive 2.0, який, окрім рекордної швидкості обертання, також підвищує ефективність. Виробник заявляє, що перехід на один з цих нових електроприводів збільшує запас ходу електромобіля на 50 км, або на 150 км для електромобілів з розширювачем діапазону ходу (з невеликим ДВЗ, який генерує електроенергію під час руху)
Неоднозначні характеристики
Мотор також може похвалитися щільністю потужності 13 кіловат/кілограм і коефіцієнтом корисної дії (ККД) у 98,5%. Якщо вірити виробнуки, він має найвищі показники у світі за цими параметрами. Однак, щільність потужності менша, ніж у двигуна Lucid Air. Двигун Lucid видає 10 кінських сил на фунт (0,45 кг), або 16 кВт/кг, що ставить під сумнів решту заяв GAC
За оцінками виробника, впровадження цього нового електромотору у всю лінійку компанії може заощадити до 90 мільярдів кіловат-годин електроенергії щорічно. Він оснащений такими інноваціями, як магніти, виготовлені з аморфного м’якого сплаву, проникність якого в 100 разів вища, ніж у багатих на кремній електротехнічних сталей, що зазвичай використовуються. Нові матеріали допомогли покращити продуктивність та ефективність
Які електромобілі отримають новий двигун?
Новий двигун буде встановлюватися на автомобілі суббренду GAC, раніше відомого як Aion Hyper, який був перейменований на Hyper, а нещодавно – на Hyptec. З трьох моделей, першою його отримає суперкар Hyptec SSR, продаж якого планується в Південно-Східній Азії, Європі, на Близькому Сході і в Південній Америці
SSR – це електричний суперкар потужністю понад 1200 кінських сил, він має час розгону від 0 до 100 км/год – менше 2 секунд, а його ціна в Китаї становить від $180 000 до $245 000. Це найдорожчий китайський електромобіль
Видання CarNewsChina зазначає, що нові двигуни будуть працювати в парі з оновленою версією електромобільної платформи GAC, яку виробник називає «розумним цифровим шасі». Воно повнокероване і завдяки повороту задніх коліс зменшення радіусу розвороту автомобіля на 40%