На міжнародному автосалоні в Нью-Йорку компанія Genesis представила свій новий концепт – X Gran Equator. Це наймасивніший і водночас найсміливіший позашляховик бренду, що поєднує футуристичну зовнішність із несподівано аналоговим, майже олдскульним інтер’єром. Автомобіль є черговим етапом в еволюції дизайну Genesis і демонструє амбіції бренду вийти на територію, досі зайняту такими іменами як Land Rover Defender і Mercedes G-Class
Новий напрям дизайну в дусі «пригодницької елегантності»
Після дебюту концептів X Gran Coupe і Convertible на автосалоні в Сеулі, Genesis продовжує експериментувати. Новинка, X Gran Equator Concept, втілює оновлену дизайнерську філософію бренду – «Athletic Elegance» – у версії, натхненній духом мандрів і подоланням бездоріжжя. Висока посадка, 24-дюймові диски типу beadlock і агресивні шини для бездоріжжя одразу сигналізують: перед нами не просто міський SUV
Візуальна мова: футуризм із натяком на електрифікацію
Автомобіль вирізняється сміливими пропорціями: короткий передній звіс, видовжений капот і вузьке лобове скло формують образ, який чітко віддаляється від торішнього концепту Neolun. Подовжене співвідношення капота до передньої осі навіює відчуття класичної розкоші, але відсутність повітрозабірників однозначно натякає на електричну силову установку
Фірмова світлодіодна графіка Genesis – паралельні лінії на передній і задній частинах – продовжується у формі кузова, створюючи візуальну цілісність. Передній бампер доповнено допоміжним LED-освітленням, а задня частина вирізняється мінімалістичним дизайном з двосекційним багажником. Обвіс з нефарбованого пластику додає позашляхового характеру, не порушуючи загального преміального вигляду
Інтер’єр: несподіване повернення до аналогового світу
Салон концепту дивує своєю олдскульною атмосферою: замість величезного сенсорного дисплея – чотири круглі цифрові екрани, стилізовані під класичні аналогові прилади. Їх доповнює цифрова панель приладів із трьома індикаторами, виконаними в аналогічному ретро-стилі
Центральна консоль буквально вкрита масивними перемикачами, рульове колесо насичене кнопками, а важелі – великі й чітко окреслені. Інтер’єр передбачає компонування на чотири місця, обертові передні сидіння, декілька панорамних люків і модульну систему зберігання. Усі матеріали – преміум-класу, а комбінації кольорів й декоративна стрічка додають інтер’єру вигляду індивідуального пошиву
Що під капотом – поки невідомо
Genesis поки не розкриває жодної технічної інформації. Неясно, чи базується концепт на несучому кузові, чи має рамну конструкцію. Проте виробник заявляє: модель «створена для найскладніших умов, але зберігає витонченість і елегантність»
Концепт чи передсерійний варіант?
Genesis офіційно не планує запускати X Gran Equator у серію. Втім, компанія натякає, що деякі дизайнерські рішення – роздільний багажник, інтегровані рейлінги – можуть з’явитися в наступних моделях. Це відповідає загальному стратегічному вектору Genesis: рух у бік так званих «лайфстайл»-автомобілів, орієнтованих на нове покоління водіїв
Якщо Genesis справді вирішить вивести подібний автомобіль на ринок, він може стати електричною альтернативою Mercedes G-Class або Land Rover Defender – без компромісів у стилі та можливостях
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі