Genesis представила унікальну модифікацію електричного кросовера GV60, створену для безшумних рятувальних операцій у гірській місцевості. Ця модель отримала не лише гусениці замість коліс, але й низку інноваційних рішень, які виводять використання електромобілів на новий рівень
Гусениці та екстремальний дизайн
Модель GV60 Mountain Intervention Vehicle Concept була представлена на Всесвітньому економічному форумі в Давосі, Швейцарія. Унікальний концепт базується на стандартному GV60, але замість звичайних коліс отримав масивні гусениці, здатні долати снігові покриви будь-якої складності. Хоча Genesis не розкриває всіх деталей механічних змін, очевидно, що підвіска була суттєво модифікована для адаптації гусеничного приводу




До зовнішнього вигляду додано карбонові розширювачі колісних арок, захисні пластини спереду та ззаду, а також додаткові LED-фари на решітці радіатора та світлову панель на даху. Весь образ концепту викликає асоціації з автомобілем для шпигунських місій Джеймса Бонда

Медична допомога та сучасні технології
Салон GV60 був адаптований для рятувальних місій у горах. Він оснащений спортивними сидіннями, місцем для зберігання медичних засобів та сучасними комунікаційними системами, необхідними для рятувальних операцій. Завдяки системі Vehicle-to-Load електромобіль може живити зовнішні пристрої, що є величезною перевагою під час роботи у віддаленій місцевості, де зарядні станції недоступні

Концептуальні інновації від Genesis
Це не перший раз, коли Genesis експериментує з екстремальними умовами для своїх електромобілів. У минулому році бренд представив концепт X Snow Speedium на тому ж форумі, який також був пристосований для зимових умов із можливістю перевезення лижного спорядження
Незважаючи на те, що GV60 Mountain Intervention Vehicle залишиться лише концептом, він демонструє інженерні можливості Genesis та потенціал електромобілів у незвичних сценаріях
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі