GM та Samsung SDI спільно будують завод з виробництва батарей — photo 16830

GM та Samsung SDI спільно будують завод з виробництва батарей

29.08.2024
3 хвилини на прочитання

Організація спільного підприємства потребує часу, особливо коли мова йде про створення потужного заводу з виробництва акумуляторних батарей між такими гігантами, як General Motors та Samsung SDI. Лише на оформлення СП пішло півтора року, і тепер воно набуло чинності. Майбутній завод не лише сприятиме розвитку місцевої економіки, але й стане важливою частиною переходу GM на електрифікацію

На заводі буде працювати 1600 осіб, а його річна потужність складе 36 ГВт-год

GM і Samsung SDI інвестують приблизно $3,5 млрд у створення заводу з виробництва акумуляторних батарей у Нью-Карлайлі, штат Індіана. Цей майданчик площею 680 акрів створить понад 1600 робочих місць і спочатку матиме річну виробничу потужність 27 ГВт-год. Виробництво батарей має розпочатися у 2027 році, а потужність в кінцевому підсумку зросте до 36 ГВт-год

GM та Samsung SDI спільно будують завод з виробництва батарей — photo 2

На заводі вироблятимуть призматичні батареї на основі нікелевого сплаву NCA, які будуть використовуватися в майбутніх електричних моделях корпорації GM. Samsung SDI заявляє, що ці батареї безпечніші за інші елементи завдяки просунутій системі вентиляції, а їхня конструкція з високою щільністю забезпечить значно більший запас ходу. Крім того на питання “скільки можна заряджати акумулятор?” буде надана більш оптимістична відповідь, ніж зараз

GM та Samsung SDI спільно будують завод з виробництва батарей — photo 3
– Спільне підприємство Samsung SDI – це свіжий приклад прихильності GM до інновацій в Америці, – сказала виконавчий директор GM Мері Барра. – Ринок електромобілів і продажі GM будуть продовжувати зростати в міру того, як все більше клієнтів будуть користуватися нашими електромобілями, розвиватиметься інфраструктура зарядних станцій і ми будемо розширюватися в нових сегментах

Спочатку GM планувала створити свій четвертий завод з виробництва батарей спільно з LG Chem

Цікаво, що завод у Нью-Карлайлі спочатку планувалося будувати спільними зусиллями GM та LG Chem, і він би став четвертим спільним підприємством двох компаній з виробництва акумуляторів. Однак переговори між компаніями провалилися, а оскільки GM вже уклала угоду з місцевим округом про розвиток і податкові пільги, їй довелося шукати іншого партнера, яким в результаті стала інша корейська компанія – Samsung SDI

GM та Samsung SDI спільно будують завод з виробництва батарей — photo 4

Samsung SDI також створює два заводи з виробництва акумуляторів разом зі Stellantis

GM – не єдина компанія, з якою працює Samsung SDI. Корейський гігант будує зі Stellantis два заводи з виробництва акумуляторів у США, в тому числі в Кокомо, штат Індіана, вартістю $3,2 млрд, який створить 1400 нових робочих місць і матиме річну потужність 34 ГВт-год

Читати далі

Схожі записи
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом  Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]

17 Жовтня 2025
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом  Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]

17 Жовтня 2025
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK