Гоночний Ford F-150 Lightning потужністю 1600 к.с. переміг на Пайкс Пік
Hyundai наробив галасу на Міжнародному підйомі на Пайкс Пік, але в цей день правив бал Ford. Їх F-150 Lightning SuperTruck домінував у змаганнях, коли Ромен Дюма проїхав 12,4 милі (20 км) за 8 хвилин і 53,553 секунди
Це зробило SuperTruck найшвидшим з усіх 61 учасників, пікап фінішував більш ніж на 10 секунд попереду Крістіана Мерлі. Останній посів друге місце, пілотуючи 2024 Wolf GB08, і фінішував з часом 9:04.454. Замкнув трійку найшвидших гонщиків Дані Сордо на Hyundai Ioniq 5 N TA, який подолав дистанцію за 9:30.852
Дюма пілотував F-150 Lightning SuperTruck і фінішував з часом 8:53.553
Незважаючи на те, що Ford претендував на першість, F-150 Lightning SuperTruck виявився повільнішим за минулорічний SuperVan 4.2, який показав час 8:47.682. Втім, результат не дивує, оскільки у супервантажівки виникла “технічна проблема”, і вона була змушена повністю зупинитися посеред заїзду
Дюма “повністю перезавантажив” вантажівку і повернув її до робочого стану. Це хороша новина, але ця проблема додала до його часу близько 26 секунд
Ford переміг, незважаючи на несправність, через яку пікап був змушений зупинитися посеред гонки
Це мало б розчарувати пілота, але Дюма сприйняв проблему як виклик, сказавши: “Все, що пов’язано з цією подією, є викликом, тому що це не схоже на будь-яку іншу форму перегонів, у вас є лише одна спроба. Ми зіткнулися з проблемою на самому початку, але це лише додало мені рішучості надолужити втрачений час на решті дистанції”
Ромен Дюма та Ford виграли міжнародні змагання з підйому на гору Пайкс Пік
До речі, компанія Ford спростувала свою попередню заяву про те, що тримоторна силова установка SuperTruck потужністю понад 1400 к.с. (1 044 кВт) була консервативною. Насправді, він розвиває 1600 к.с. (1193 кВт), що робить його більш ніж втричі потужнішим за стандартний електричний пікап