Honda CUV e: — новий електроскутер з удвічі більшою потужністю та запасом ходу — photo 47739

Honda CUV e: — новий електроскутер з удвічі більшою потужністю та запасом ходу

07.07.2025
3 хвилини на прочитання

Електроскутер CUV e: розроблений спеціально для європейського ринку — це вже друга електрична модель Honda для Європи після міського скутера EM1 e:. Але цього разу йдеться про техніку з більш цікавими характеристиками, яка може стати повноцінною альтернативою традиційним бензиновим скутерам класу 125 куб. см

CUV e: побудований на класичній рамі підтипу “андербон” (з відкритою центральною частиною) та оснащений електродвигуном потужністю 6 кВт, встановленим збоку. Його максимальна швидкість сягає 83 км/год, а крутний момент становить 22 Нм. Такі характеристики дозволяють скутеру впевнено триматися в міському потоці, а також зручно перевозити пасажира — це робить його ідеальним вибором для щоденних поїздок у місті або передмісті

Honda CUV e: — новий електроскутер з удвічі більшою потужністю та запасом ходу — photo 2

Одна з найпрактичніших особливостей Honda CUV e: — система змінних акумуляторів Mobile Power Pack e:, яка передбачає використання двох знімних батарей. Кожна з них має напругу 50 В і ємність 1,3 кВт-год, що в сумі забезпечує запас ходу понад 70 км за циклом WMTC. Це вдвічі більше, ніж у моделі EM1 e:, яка працювала лише на одному акумуляторі. Такий підхід дозволяє або подвоїти відстань, або збільшити динаміку завдяки підвищеній потужності

Honda CUV e: — новий електроскутер з удвічі більшою потужністю та запасом ходу — photo 3

Кожен блок важить близько 10 кг і розрахований на понад 2500 циклів повної зарядки 

Батареї можна заряджати вдома, поза скутером, або на спеціальних зарядних станціях. Повна зарядка триває близько шести годин, а до 75% можна зарядити лише за три години. Але головне — завдяки змінному формату акумуляторів можна мати додаткову пару вже заряджених блоків і миттєво замінити їх у разі потреби

Honda CUV e: — новий електроскутер з удвічі більшою потужністю та запасом ходу — photo 4

З точки зору практичності, CUV e: також має чим вразити 

Простора підлога без тунелю, зручний відсік під сидінням, світлодіодне освітлення, порт USB-C для зарядки гаджетів, безключовий доступ — усе це підвищує комфорт щоденного користування. Водій може обрати один із трьох режимів їзди (Sport, Standard, Econ) і навіть скористатися функцією допомоги при русі назад. Також пропонуються два варіанти цифрової панелі приладів — базова п’ятидюймова TFT або розширена семидюймова RoadSync Duo з навігацією, підтримкою Bluetooth, керуванням музикою й виведенням телеметрії в реальному часі

Honda CUV e: — новий електроскутер з удвічі більшою потужністю та запасом ходу — photo 5

Honda позиціонує CUV e: як електроскутер середнього класу — місткий, функціональний і розрахований на активну експлуатацію. Його орієнтовна стартова ціна в Європі становить близько €4000, і саме таке поєднання якості, технологій і доступності може вивести електроскутери в масовий сегмент. Honda має амбітні плани запустити понад 10 електричних моделей мотоциклів до 2025 року та досягти повної вуглецевої нейтральності в мотопідрозділі до 2040-х, впевнено реалізує свою стратегію

Honda CUV e: — новий електроскутер з удвічі більшою потужністю та запасом ходу — photo 6

Якщо EM1 e: був тестовим кроком у бік електрифікації, то CUV e: — це вже серйозна заявка 

Він не виглядає як концепт чи тимчасове рішення, а як реальний інструмент для міського життя — зручний, технологічний і економічно доцільний. І саме з таких моделей починається нова ера міської мобільності, де електротранспорт — це не футуризм, а звична частина повсякдення

Читати далі

Схожі записи
Електричний седан Lucid Air Sapphire — новий рекордсмен розгону

Суперництво електричних суперседанів щойно отримало нового лідера. Air Sapphire від Lucid здобув титул найшвидшого серійного автомобіля, який коли-небудь тестувало видання Motor Trend, обійшовши не лише Tesla Model S Plaid, але й Porsche Taycan Turbo GT Що робить цей подвиг ще більш вражаючим, так це те, що Air Sapphire досяг його, будучи більшим, важчим та розкішнішим […]

4 Жовтня 2025
Електричний седан Lucid Air Sapphire — новий рекордсмен розгону — photo 58332
Нова ідея керування функціями від VW виглядає як найгірший кошмар водія

Volkswagen знову експериментує з ідеями для інтер’єру, і нова патентна заявка виглядає справжнім випробуванням терпіння водіїв  Після невдалого досвіду з тактильними кнопками, які викликали шквал критики, компанія поступово повертає фізичні перемикачі на кермо, але водночас пробує зовсім інший підхід. У патенті, поданому в Німеччині, йдеться про систему, що поєднує універсальний перемикач на кермі з відстеженням […]

4 Жовтня 2025
Нова ідея керування функціями від VW виглядає як найгірший кошмар водія — photo 58320
Ford представив електрифікований Bronco Basecamp

Ford представив у Китаї новий електрифікований Bronco Basecamp, який став третьою моделлю в родині Bronco та здивував незвичною для позашляховика функцією — підйомним дахом  Після дебюту на автосалоні в Ченду компанія відкрила прийом замовлень, а перші покупці отримують безкоштовний пакет для кемпінгу з унікальним скляним дахом, який піднімається на 360 мм і створює додатковий простір […]

4 Жовтня 2025
Ford представив електрифікований Bronco Basecamp — photo 58300
Електричний седан Lucid Air Sapphire — новий рекордсмен розгону

Суперництво електричних суперседанів щойно отримало нового лідера. Air Sapphire від Lucid здобув титул найшвидшого серійного автомобіля, який коли-небудь тестувало видання Motor Trend, обійшовши не лише Tesla Model S Plaid, але й Porsche Taycan Turbo GT Що робить цей подвиг ще більш вражаючим, так це те, що Air Sapphire досяг його, будучи більшим, важчим та розкішнішим […]

4 Жовтня 2025
Електричний седан Lucid Air Sapphire — новий рекордсмен розгону — photo 58332
Нова ідея керування функціями від VW виглядає як найгірший кошмар водія

Volkswagen знову експериментує з ідеями для інтер’єру, і нова патентна заявка виглядає справжнім випробуванням терпіння водіїв  Після невдалого досвіду з тактильними кнопками, які викликали шквал критики, компанія поступово повертає фізичні перемикачі на кермо, але водночас пробує зовсім інший підхід. У патенті, поданому в Німеччині, йдеться про систему, що поєднує універсальний перемикач на кермі з відстеженням […]

4 Жовтня 2025
Нова ідея керування функціями від VW виглядає як найгірший кошмар водія — photo 58320
Ford представив електрифікований Bronco Basecamp

Ford представив у Китаї новий електрифікований Bronco Basecamp, який став третьою моделлю в родині Bronco та здивував незвичною для позашляховика функцією — підйомним дахом  Після дебюту на автосалоні в Ченду компанія відкрила прийом замовлень, а перші покупці отримують безкоштовний пакет для кемпінгу з унікальним скляним дахом, який піднімається на 360 мм і створює додатковий простір […]

4 Жовтня 2025
Ford представив електрифікований Bronco Basecamp — photo 58300
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK