Hyundai розробляє абсолютно новий електричний SUV, орієнтований виключно на китайський ринок – і вже дражнить нас тизером. Безіменна поки що модель стала результатом співпраці у межах спільного підприємства Beijing Hyundai й засвітилася у відео з випробувань у холодному кліматі. Попри щільне камуфлювання, помітно: це не глобальний Ioniq 9 – і це добре
Новий електрокросовер Hyundai дебютує в Китаї
Передня частина SUV має витончений світлодіодний елемент, який з’єднує фари, а ззаду – масивна лінія з вертикальним кормовим акцентом і інтегрованим спойлером. Повноформатні задні LED-ліхтарі візуально розширюють кузов. Загалом, вигляд моделі обіцяє бути менш «айоніківським», більш виразним і, цілком імовірно, емоційнішим – саме таким, якого чекає китайський споживач
Унікальний дизайн і платформа E-GMP
Цей електрокар стане першим SUV для Китаю, створеним у новому R&D центрі Hyundai в Шанхаї, де спеціалізуються саме на електромобілях для внутрішнього ринку. Очікується, що його збудують на фірмовій платформі E-GMP, яка вже лежить в основі моделей Ioniq та електричних Kia. Ця архітектура підтримує як однодвигунні, так і двомоторні конфігурації, а також акумулятори до 110,3 кВт-год – тобто є всі передумови для вражаючого запасу ходу та гідної динаміки
На сьогодні модельний ряд Beijing Hyundai обмежується виключно автомобілями з ДВЗ: Sonata, Elantra, Tucson L, Santa Fe та Mufasa. Із “зелених” – тільки заряджений Ioniq 5 N, який імпортується напряму, а отже, має високу ціну й обмежені продажі. Новий SUV має шанси стати першим локалізованим електрокаром бренду – і явно не останнім
Розроблений у Шанхаї – спеціально для китайського ринку
Хоча детальні технічні характеристики ще тримають у таємниці, Hyundai пообіцяла оприлюднити більше інформації 28 березня. Це може бути як офіційна прем’єра, так і чергова порція «миготливих» відео – але навіть тизер вже натякає, що новинка має серйозні наміри
Hyundai явно не хоче просто “бути присутнім” у Китаї. Вони планують вистрілити – і, здається, заряд у них є
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі