Hyundai Ioniq 5 N бере участь у гоночній серії класу eN1, яка складатиметься зі спринтерських заїздів та нокаут-перегонів один на один
Нова гоночна серія перегукується з класом N1, в якому виступає Elantra (Avante в Південній Кореї), і не обмежується одним автовиробником або одним постачальником шин
Перша модель N з нульовим рівнем викидів зазнала численних змін порівняно з дорожнім електромобілем. Для початку, Hyundai вдалося позбутися багатьох зайвих кілограмів. У той час як легальний вуличний Ioniq 5 N важить до 2230 кг, eN1 Cup Car скинув майже 270 кг. Його маса складає 1970 кг, незважаючи на повний аеродинамічний обвіс з випуклими крилами і масивним заднім антикрилом




Такої маси вдалося досягти завдяки встановленню капоту з армованого скловолокном пластику (FRP) та полікарбонатних вікон. Він також отримав 18-дюймові ковані колеса зі спортивними шинами “сліками” та одномісний салон з гоночним сидінням-ковшем
Незважаючи на те, що Ioniq 5 N eN1 Cup Car був посаджений на дієту, він поставляється з великою кількістю обладнання, якого немає у звичайній моделі. Hyundai встановлює повний каркас безпеки, що відповідає вимогам FIA, м’ясисті 18-дюймові гоночні шини, протипожежний набір і систему відключення високої напруги

Інші зміни в порівнянні з дорожнім Ioniq 5 N включають регульовану підвіску з двосторонніми амортизаторами, індикатор попередження про високу напругу і перенесений ззаду порт для зарядки. Як не дивно, гоночний автомобіль зберігає імітацію шуму двигуна (N e-Shift), і командам навіть буде дозволено вибрати свої улюблені звуки. Також збереглася функція штучного перемикання передач (N e-Shift). Система попередньої підготовки акумулятора, як і N Grin Boost, що розблоковує повну потужність на 10 секунд, залишилася
Здвоєні двигуни видають сумарну потужність 641 к.с., як і у дорожнього Ioniq 5 N, від якого він також успадкував акумуляторну батарею ємністю 84 кВт-год. Деталі продуктивності не були розкриті, але розгін від 0 до 100 км/год повинен займати близько трьох секунд, враховуючи, що стандартний заряджений електромобіль виконує цю роботу за 3,25 секунди з активною системою N Grin Boost

Вперше ми побачимо новий Ioniq 5 N eN1 Cup Car в дії 27 квітня під час інавгураційного раунду Hyundai N Festival 2024 року на автодромі Inje Speedium, де клас eN1 проведе офіційну тренувальну сесію. Всього в цьому році заплановано 10 перегонів
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі