Hyundai Ioniq 5 N бере участь у гоночній серії класу eN1, яка складатиметься зі спринтерських заїздів та нокаут-перегонів один на один
Нова гоночна серія перегукується з класом N1, в якому виступає Elantra (Avante в Південній Кореї), і не обмежується одним автовиробником або одним постачальником шин
Перша модель N з нульовим рівнем викидів зазнала численних змін порівняно з дорожнім електромобілем. Для початку, Hyundai вдалося позбутися багатьох зайвих кілограмів. У той час як легальний вуличний Ioniq 5 N важить до 2230 кг, eN1 Cup Car скинув майже 270 кг. Його маса складає 1970 кг, незважаючи на повний аеродинамічний обвіс з випуклими крилами і масивним заднім антикрилом
Такої маси вдалося досягти завдяки встановленню капоту з армованого скловолокном пластику (FRP) та полікарбонатних вікон. Він також отримав 18-дюймові ковані колеса зі спортивними шинами “сліками” та одномісний салон з гоночним сидінням-ковшем
Незважаючи на те, що Ioniq 5 N eN1 Cup Car був посаджений на дієту, він поставляється з великою кількістю обладнання, якого немає у звичайній моделі. Hyundai встановлює повний каркас безпеки, що відповідає вимогам FIA, м’ясисті 18-дюймові гоночні шини, протипожежний набір і систему відключення високої напруги
Інші зміни в порівнянні з дорожнім Ioniq 5 N включають регульовану підвіску з двосторонніми амортизаторами, індикатор попередження про високу напругу і перенесений ззаду порт для зарядки. Як не дивно, гоночний автомобіль зберігає імітацію шуму двигуна (N e-Shift), і командам навіть буде дозволено вибрати свої улюблені звуки. Також збереглася функція штучного перемикання передач (N e-Shift). Система попередньої підготовки акумулятора, як і N Grin Boost, що розблоковує повну потужність на 10 секунд, залишилася
Здвоєні двигуни видають сумарну потужність 641 к.с., як і у дорожнього Ioniq 5 N, від якого він також успадкував акумуляторну батарею ємністю 84 кВт-год. Деталі продуктивності не були розкриті, але розгін від 0 до 100 км/год повинен займати близько трьох секунд, враховуючи, що стандартний заряджений електромобіль виконує цю роботу за 3,25 секунди з активною системою N Grin Boost
Вперше ми побачимо новий Ioniq 5 N eN1 Cup Car в дії 27 квітня під час інавгураційного раунду Hyundai N Festival 2024 року на автодромі Inje Speedium, де клас eN1 проведе офіційну тренувальну сесію. Всього в цьому році заплановано 10 перегонів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі