Hyundai Motor Group відкликає понад 208 тисяч електромобілів в США через ризик втрати потужності. Проблема полягає в інтегрованому блоці управління зарядкою (ICCU), який може пошкодитись через високовольтні перепади та теплові навантаження. Це призводить до поступового розрядження 12-вольтової батареї, що в результаті може повністю знерухомити електромобіль
Які моделі підпадають під відкликання?
Відкликання охоплює дві основні групи:
1. Kia EV6: 62 872 автомобілі 2022-2024 років випуску
2. Hyundai та Genesis: 145 235 автомобілів, зокрема:
• Hyundai Ioniq 5 (2022-2024 модельних років)
• Hyundai Ioniq 6 (2023-2025 модельних років)
• Genesis GV60 (2023-2025 модельних років)
• Genesis GV70 Electrified (2023-2025 модельних років)
• Genesis G80 Electrified (2023-2024 модельних років)
За даними дослідження, ICCU може вийти з ладу через поступове накопичення теплових та електричних перевантажень. Водії отримують попередження про несправність у вигляді зниження потужності, а якщо проблему ігнорувати, автомобіль може повністю втратити здатність рухатись

Повторні випадки після “усунення проблеми”
Це не перший раз, коли такі моделі стикаються з проблемами ICCU. Раніше цього року Kia відкликала EV6, однак вже в травні після “усунення” проблема знову проявилася. Проведене розслідування виявило 88 унікальних випадків втрати потужності після першого відкликання, хоча, на щастя, обійшлось без аварій чи травм
Щодо Hyundai та Genesis, з березня по листопад цього року було зареєстровано 57 подібних випадків, які також не спричинили жодних серйозних наслідків для водіїв

Як буде усунена проблема
Власники отримають офіційні повідомлення найближчими тижнями. Дилери проведуть такі дії:
• Перевірять та за потреби замінять ICCU та запобіжники
• Встановлять оновлене програмне забезпечення, яке оптимізує керування теплообмінником та піком напруги під час роботи
Процес ремонту є досить складним: для Kia EV6 потрібно виконати 26 кроків, включно з демонтажем панелей під днищем електрокара та зняттям заднього сидіння
Цей досить масштабний відгук демонструє важливість ретельного тестування нових компонентів в електромобілях та підкреслює проблеми, з якими стикаються автовиробники під час переходу до повністю електрифікованого транспорту
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі