Hyundai прагне зробити дороги з бездротовою зарядкою
Бездротова зарядка злетіла у світі побутової електроніки, але ще не набула широкого розповсюдження серед електромобілів. Однак новий патент від Hyundai може змінити цю ситуацію і наблизити концепцію бездротових зарядних доріг до реальності
Вже є кілька невеликих ділянок доріг, які використовують технологію бездротової зарядки, але вони рідкісні. Наприклад, ділянка 14-ї вулиці в Детройті обладнана бездротовою зарядкою, і подібні випробування проводяться в різних країнах, включаючи Францію, Норвегію та Швецію
Новий патент Hyundai дозволить електромобілям заряджатися на дорозі, навіть на нерівній поверхні
Однак новий патент Hyundai пропонує більш практичне рішення, яке може зробити бездротові зарядки більш життєздатними, вирішуючи проблему нерівностей поверхні. Їхній підхід може забезпечити безперебійну роботу систем бездротової зарядки, навіть якщо дорожні умови неідеальні
Дороги страждають від зносу і потребують постійного догляду, щоб залишатися безпечними. Ще важливіше забезпечити рівну дорогу для зарядних пристроїв, оскільки будь-які нерівності або вибоїни можуть перервати потік електроенергії від дороги до автомобіля
Рішення з можливістю регулювання висоти
Рішення Hyundai, описане в американській патентній заявці CarBuzzin, полягає у використанні зарядного пристрою під автомобілем, який розташовано на регульованій по висоті індуктивній муфті, що може автоматично підніматися і опускатися, щоб розташувати його ідеально над поверхнею дороги, незалежно від рельєфу місцевості
І це ще не все. Hyundai вважає, що може використовувати систему, подібну до підвіски Magic Body Control від Mercedes-Benz, яка використовує камери для зчитування дорожнього покриття і відповідного налаштування підвіски автомобіля. Це було б надзвичайно корисно для бездротової зарядки, оскільки дозволило б автомобілю виявляти будь-які недоліки поверхні і регулювати зарядний пристрій для підтримки оптимального позиціонування, навіть на нерівних дорогах
Рішення Hyundai спиратиметься на технологію “автомобіль до всього” (V2X) для збору даних в режимі реального часу, що дозволить навігаційній системі рекомендувати найбільш плавні та ефективні маршрути для бездротової зарядки. Така інтелектуальна система зробить водіння більш плавним і зручним для власників електромобілів, забезпечуючи постійну зарядку на ходу
Головна перепона до бездротової зарядки від дороги – це її висока вартість
Звичайно, система Hyundai не долає одну з найбільших перешкод, яка може стати на заваді поширенню доріг з бездротовими зарядками: вартість. Розривати існуючі дороги або навіть будувати нові з котушками для бездротової зарядки було б шалено дорого і мало б сенс, якби переважна більшість автомобілів на дорогах були електромобілями. Таким чином, наразі важко уявити, що найближчим часом подібні дороги зʼявляться в масовому масштабі