Модель і без того привертає увагу, а тепер отримала можливість виглядати як справжній трековий болід завдяки пакету N Performance Parts з відкритими карбоновими елементами та легкими колесами

Пакет створений для власників, які хочуть підсилити спортивний характер машини
Найбільше враження справляє велике антикрило типу «лебедина шия», подібне до того, яке ставлять на Porsche 911 GT3. Воно доповнене масивним переднім спліттером, гострішими порогами та доопрацьованим дифузором. Усі ці деталі виконані з непофарбованого карбону, який яскраво контрастує з червоними акцентами на нижній частині кузова

Антикрило з вуглепластику можна замовити окремо
Воно має здвоєну конструкцію і регулюється у трьох положеннях — 8°, 0° та -8°. Залежно від кута нахилу створює від 265 до 305 кілограмів притискної сили на швидкості 257 км/год. Додатковий дефлектор під днищем зменшує підйомну силу та додає ще 16 кілограмів притискання на максимальній швидкості

Пакет включає 20-дюймові ковані диски з 12-спицевим дизайном у чорному або білому виконанні. Вони легші за стандартні аеродинамічні колеса тієї ж величини на півтора кілограма, що покращує реакції підвіски та керованість. Замовник може додати гоночну смугу, евакуаційний ремінь Sabelt, карбонові ковпачки ступиць і чорні гайки коліс

У салоні з’являється кермо, обшите шкірою Pasubio, замшеві підлокітники, карбонові накладки на пороги та килимки з фірмовим логотипом N Performance. Для поціновувачів активних поїздок пропонуються гальмівні колодки Ferodo, які добре працюють як на дорозі, так і на треку

Hyundai Ioniq 6 N використовує два електромотори, що видають 641 к.с. та 770 Нм у режимі N Grin Boost. Цього достатньо, щоб розганятися до 100 км/год за 3,2 секунди. Модель пропонує імітацію перемикання передач, синтетичний звук «вихлопу» та систему N Drift Optimizer, яка допомагає утримувати керований занос

Hyundai оголосила про появу деталей N Performance Parts у липні 2025 року, а тепер їх можна замовляти в Кореї. Пакет коштує 11 мільйонів вон, що відповідає $7500. Окреме антикрило обійдеться у 4,9 мільйона вон або приблизно $3400. У Кореї стартова ціна Hyundai Ioniq 6 N становить 79,9 мільйона вон, що відповідає $54 700
Читати далі
Схожі записиФургон стане на конвеєр наприкінці наступного року і вироблятиметься разом із версією з двигуном внутрішнього згоряння. Trafic E-Tech Electric створили на основі вантажівки Flexis Panel Van, тому зовнішність обох моделей майже однакова Електроверсія отримала логотип Renault, обрамлений світловими напрямними і тонкими поворотниками. Оптика розташована низько, під нею знайоме оформлення переднього бампера. Фургон має чорні захисні […]
19 Листопада 2025
Найбільша тривога для покупців електромобілів пов’язана з тим, як довго працюватиме їхня батарея. Багато людей орієнтуються на власний досвід зі смартфонами або ноутбуками, де акумулятор після кількох років майже не тримає заряд. Логічно виникає питання: навіщо купувати машину за 40–50 тисяч доларів, якщо її найдорожчий компонент може вийти з ладу занадто швидко? Електромобілі працюють зовсім […]
19 Листопада 2025
Електрична модель тепер має більший запас ходу і нові технології, які роблять її конкурентнішою серед компактних електричних кросоверів. У 2019 році Puma повернулася у вигляді компактного SUV, у 2024 році пройшла оновлення, а наприкінці того ж року отримала повністю електричну версію Gen-E. Тепер лінійка розширюється вдосконаленим варіантом із кращими характеристиками Нова Puma Gen-E може проїхати […]
19 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі