Hyundai розробляє робота для боротьби з підземними пожежами електромобілів

30.09.2024
Hyundai розробляє робота для боротьби з підземними пожежами електромобілів — photo 19342

Група Hyundai Motor серйозно ставиться до загрози пожеж електромобілів у підземних гаражах. Останні кілька тижнів Південна Корея охоплена панікою через низку випадків загоряння електромобілів у підземних парковках. У Сеулі за кілька тижнів загорілися Mercedes-Benz EQE, Kia EV6 та Tesla Model X. Незважаючи на те, що інцидентів було небагато, зрозуміло, чому вони насторожили країну

Більшість корейців, які проживають у великих містах, живуть у висотних будинках, і пожежа електромобіля в підземному гаражі може бути дуже небезпечною. Дим від пожежі Mercedes пошкодив 140 автомобілів і відправив у лікарню понад два десятки людей. Такі випадки складно загасити, і це стало однією з причин різкого зниження продажів електромобілів у країні

Робот для боротьби з пожежами від Hyundai

Ця ситуація викликала тривогу у Hyundai Motor Group, яка має амбіції вийти на глобальний ринок електромобілів і навіть стати головною загрозою для частки ринку Tesla у США. Тому Hyundai вирішила впровадити нестандартне рішення — розробити робота для боротьби з пожежами електромобілів у підземних гаражах

За даними агентства Yonhap, Hyundai співпрацює з Національною пожежною службою Південної Кореї для розробки дистанційно керованого пожежного робота, який почнуть використовувати з 2026 року. Робот зображений як шестиколісний червоний танк, створений на базі безпілотної платформи від Hyundai Rotem — промислового підрозділу компанії. Робот оснащений водяними гарматами та покращеною термостійкістю, що є необхідним для боротьби з пожежами літій-іонних батарей, температура яких може досягати 2760 градусів Цельсія

Переваги використання роботів для пожежогасіння

Робот спеціально розроблений для боротьби з такими пожежами і може виконати завдання, яке є занадто небезпечним для людей. Пожежа електромобіля в підземному гаражі загрожує швидким розповсюдженням через обмежений простір, накопичення диму та високу температуру, яка не має можливості розсіятися. Літій-іонні батареї вимагають великих обсягів води та вогнегасної речовини для гасіння, і ця робота може бути краще виконана машинами

Хоча статистично пожежі електромобілів трапляються рідше, ніж у бензинових авто, вони значно складніші для гасіння. Тому використання спеціально розробленого робота може суттєво зменшити ризики і підвищити безпеку в підземних парковках

Hyundai розробляє робота для боротьби з підземними пожежами електромобілів — photo 2

Додаткові заходи для підвищення безпеки

Робот для пожежогасіння — не єдиний крок, який роблять автовиробники та уряд Кореї для підвищення безпеки електромобілів. Влада країни, яка активно стимулює розвиток галузі електротранспорту, планує впровадити правила прозорості щодо акумуляторів. Це дозволить покупцям знати, з чого складається їхня батарея та звідки вона походить. Після того, як причиною пожежі Mercedes назвали батарею, вироблену компанією Farasis, деякі корейці почали звинувачувати китайських виробників. Однак наразі немає доказів, що китайські автомобільні батареї є менш безпечними або схильними до частих пожеж

Випробування робота Hyundai планується розпочати в другій половині наступного року. Поки що немає інформації про розмір батареї робота, його запас ходу чи швидкість зарядки

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK