Група Hyundai Motor серйозно ставиться до загрози пожеж електромобілів у підземних гаражах. Останні кілька тижнів Південна Корея охоплена панікою через низку випадків загоряння електромобілів у підземних парковках. У Сеулі за кілька тижнів загорілися Mercedes-Benz EQE, Kia EV6 та Tesla Model X. Незважаючи на те, що інцидентів було небагато, зрозуміло, чому вони насторожили країну
Більшість корейців, які проживають у великих містах, живуть у висотних будинках, і пожежа електромобіля в підземному гаражі може бути дуже небезпечною. Дим від пожежі Mercedes пошкодив 140 автомобілів і відправив у лікарню понад два десятки людей. Такі випадки складно загасити, і це стало однією з причин різкого зниження продажів електромобілів у країні
Робот для боротьби з пожежами від Hyundai
Ця ситуація викликала тривогу у Hyundai Motor Group, яка має амбіції вийти на глобальний ринок електромобілів і навіть стати головною загрозою для частки ринку Tesla у США. Тому Hyundai вирішила впровадити нестандартне рішення — розробити робота для боротьби з пожежами електромобілів у підземних гаражах
За даними агентства Yonhap, Hyundai співпрацює з Національною пожежною службою Південної Кореї для розробки дистанційно керованого пожежного робота, який почнуть використовувати з 2026 року. Робот зображений як шестиколісний червоний танк, створений на базі безпілотної платформи від Hyundai Rotem — промислового підрозділу компанії. Робот оснащений водяними гарматами та покращеною термостійкістю, що є необхідним для боротьби з пожежами літій-іонних батарей, температура яких може досягати 2760 градусів Цельсія
Переваги використання роботів для пожежогасіння
Робот спеціально розроблений для боротьби з такими пожежами і може виконати завдання, яке є занадто небезпечним для людей. Пожежа електромобіля в підземному гаражі загрожує швидким розповсюдженням через обмежений простір, накопичення диму та високу температуру, яка не має можливості розсіятися. Літій-іонні батареї вимагають великих обсягів води та вогнегасної речовини для гасіння, і ця робота може бути краще виконана машинами
Хоча статистично пожежі електромобілів трапляються рідше, ніж у бензинових авто, вони значно складніші для гасіння. Тому використання спеціально розробленого робота може суттєво зменшити ризики і підвищити безпеку в підземних парковках
Додаткові заходи для підвищення безпеки
Робот для пожежогасіння — не єдиний крок, який роблять автовиробники та уряд Кореї для підвищення безпеки електромобілів. Влада країни, яка активно стимулює розвиток галузі електротранспорту, планує впровадити правила прозорості щодо акумуляторів. Це дозволить покупцям знати, з чого складається їхня батарея та звідки вона походить. Після того, як причиною пожежі Mercedes назвали батарею, вироблену компанією Farasis, деякі корейці почали звинувачувати китайських виробників. Однак наразі немає доказів, що китайські автомобільні батареї є менш безпечними або схильними до частих пожеж
Випробування робота Hyundai планується розпочати в другій половині наступного року. Поки що немає інформації про розмір батареї робота, його запас ходу чи швидкість зарядки
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі