ST1 — це буквено-цифрове позначення вказує на спеціально створену лінійку робочих конячок “Service Type 1”
У типовій для Hyundai манері, перша інформація про новинку скупа на технічні подробиці. Відомо, що ST1 виключно електричний і був розроблений для обслуговування малого бізнесу в Південній Кореї. Він буде пропонуватися як звичайний вантажний фургон, фургон-рефрижератор, а також як базове шасі, на яке власники зможуть встановити необхідне їм обладнання
Hyundai заявляє, що працювала з місцевими компаніями доставки, щоб з’ясувати, що їм потрібно від робочого фургона. Примітно, що корейці створили просту робочу конячку на сталевих штампованих колесах і з нефарбованими бамперами, але при цьому фургон має футуристичний дизайн передньої частини, як у мінівена Staria або невеликого кросовера Kona. Головні фари розташовані незвично низько, а горизонтальна смуга на всю ширину зверху — це денні ходові вогні
ST1 створений для тих, кому потрібен більш просторий фургон, ніж Staria Load, і має товсту пластикову обшивку для захисту кузова. Як і на Kona EV, порт для зарядки встановлений спереду, праворуч від невеликого повітрозабірника. У Hyundai, ймовірно, була вагома причина розмістити фронтальну камеру на пофарбованій частині бампера замість того, щоб перемістити її нижче, щоб вона зливалася з чорним пластиком
Hyundai заявляє, що розробила ST1 з наміром полегшити завантаження і розвантаження вантажу, знизивши його висоту. Хоча ST1 виглядає як коробка на колесах, передній верхній спойлер був задуманий з урахуванням аеродинамічної ефективності
Повна інформація та ціни будуть розкриті в першій половині 2024 року, Hyundai має намір продавати робочу конячку і в інших регіонах
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі