Коли чекати масового впровадження?
У світі автомобільної електрифікації твердооксидні акумулятори вважаються технологією майбутнього. Вони обіцяють більший запас ходу, швидшу зарядку та покращену продуктивність електромобілів. Однак Hyundai та Kia закликають не поспішати з оптимістичними прогнозами, адже, на їхню думку, масове виробництво таких батарей стане реальністю не раніше 2030 року
Спенсер Чо, керівник глобального планування продуктів Hyundai Motor Group, заявив під час презентації Kia EV4, що автовиробники можуть недооцінювати складність розробки твердотільних батарей. Він зазначив, що масштабування виробництва є серйозним викликом, і Hyundai Motor Group обирає більш виважену стратегію, на відміну від конкурентів, які планують ранні релізи цієї технології

Японські автовиробники обіцяють швидший прорив
Toyota, Honda та Nissan мають агресивніші плани щодо впровадження твердотільних батарей. Toyota заявляє, що перші електромобілі з цією технологією з’являться у 2027–2028 роках, хоча для масового виробництва потрібно чекати до 2030-го. Honda активно тестує твердотільні батареї, які можуть забезпечувати до 1000 км запасу ходу, а Nissan працює над акумулятором із подвійною ємністю в порівнянні з літій-іонними аналогами. Їхнє впровадження очікується у 2028 році

Hyundai та Kia роблять ставку на перевірені технології
Попри стриману позицію щодо твердотільних батарей, Hyundai та Kia не зупиняються в розвитку існуючих акумуляторних технологій. Корейські автовиробники активно працюють над удосконаленням літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей для бюджетних електромобілів і нікель-марганець-кобальтових (NMC) акумуляторів для продуктивніших моделей
Фахівці Hyundai підкреслюють, що прориви у сфері акумуляторних технологій даються нелегко. Саме тому компанія обирає реалістичний підхід, який допоможе уникнути проблем із раннім виробництвом та надійністю. Для покупців це означає, що літій-іонні батареї залишатимуться домінуючими на ринку в найближчі роки, а ті, хто чекає на революційний прорив у вигляді твердотільних акумуляторів, мусять запастися терпінням
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс у подкасті Plugged-In відверто сказав: зробити повністю електричний Chevrolet Corvette сьогодні можливо, але надзвичайно складно. Його слова змушують замислитись, чи варто взагалі йти цим шляхом саме зараз Як автолюбителі, ми розуміємо суперечливі почуття. Електромобілі — це майбутнє, вони допомагають зменшити викиди вуглецю і відкривають шлях до сталого транспорту. Проте у […]
21 Жовтня 2025
Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric Новий фронтальний […]
21 Жовтня 2025
Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі