Hyundai усвідомив, що людям набридли сенсорні екрани — photo 22371

Hyundai усвідомив, що людям набридли сенсорні екрани

11.11.2024
2 хвилини на прочитання

Як і Toyota, Hyundai не поспішає відмовлятися від традиційних фізичних кнопок у своїх автомобілях, зберігаючи прості механічні перемикачі навіть у новітніх моделях. Наприклад, у останніх Ioniq 5 і Tucson можна побачити більше фізичних елементів управління, ніж у попередніх версіях. Дослідження, проведене компанією, підтвердило, що більшість користувачів надають перевагу фізичним кнопкам для керування важливими функціями

Власне дослідження Hyundai Design North America (HDNA) у Каліфорнії показало, що використання фізичних кнопок знижує рівень стресу водіїв. Віцепрезидент HDNA Ха Хак Су зазначив, що початковий інтерес компанії до сенсорних панелей виник через популярність мультимедіа-систем Tesla. Проте після тестувань з фокус-групами Hyundai виявила, що надмірна кількість функцій на сенсорних панелях може викликати роздратування і невдоволення

Hyundai усвідомив, що людям набридли сенсорні екрани — photo 2

Проблеми сенсорних екранів в керуванні автомобілем

Налаштування температури чи інших базових функцій через сенсорний екран часто потребує більше часу і відволікає водія від дороги, особливо у порівнянні з фізичними кнопками, які завжди знаходяться на одному місці. Це особливо важливо для тих, хто цінує безпеку: фізичні кнопки дозволяють покладатися на м’язову пам’ять, а не на візуальний пошук

Голова дизайну Hyundai Сан Юп Лі підтвердив, що фізичні кнопки легше відчувати на дотик, і це важливо під час водіння, коли час на керування обмежено. Проведене дослідження показує, що хоча сенсорні екрани корисні для деяких функцій, вони не повинні повністю замінювати основні органи управління. У таких моделях, як hyundai джип 2020, поєднання сенсорного та фізичного управління стало ключовим елементом загальної концепції дизайну

Збереження традицій та оптимізація витрат

Відмова від фізичних кнопок дозволяє автовиробникам знижувати витрати: використання одного уніфікованого екрану для кількох моделей допомагає заощадити на виробництві. Наприклад, у Tesla навіть перемикання передач інтегровано в сенсорний екран, що зменшує витрати на виготовлення окремих компонентів

Однак досвід водіїв показує, що занадто велика залежність від сенсорних панелей може негативно впливати на комфорт і безпеку під час водіння. Саме тому Hyundai прагне знайти оптимальний баланс між сучасним дизайном та зручністю використання, створюючи автомобілі з розумним поєднанням фізичних кнопок і сенсорного управління

Читати далі

Схожі записи
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів

Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric  Новий фронтальний […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів — photo 59965
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів

Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric  Новий фронтальний […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів — photo 59965
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK