Відомий виробник позашляховиків Jeep вирішив розширити свою частку на світовому ринку, випустивши свій перший електромобіль у Японії — електричний кросовер Avenger. Це важливий крок, оскільки Японія — рідна країна Toyota, яка домінує на ринку. Незважаючи на те, що японський ринок здебільшого уникає імпортних авто, іноземні електромобілі поступово починають завойовувати місце на цьому ринку
Jeep Avenger — перший електрокар бренду в Японії
Компанія Stellantis, яка володіє брендом Jeep, представила електромобіль Avenger в Японії. Стартова ціна моделі складе близько $40 тисяч (5,8 мільйона йен), але на нього буде розповсюджуватися державна субсидія у розмірі $4500 (650 000 йен)
Avenger — перша новинка в лінійці Jeep за останні два роки та дуже важлива для компанії, яка прагне зайняти частину ринку Японії. Автомобільні гіганти, такі як Toyota, Honda і Nissan, переважають на домашньому ринку, причому лише Toyota займає майже 50% ринку автомобілів у своїй країні
Імпорт електромобілів набирає обертів
Хоча внутрішні виробники, такі як Toyota, Nissan і Honda, продали близько 21 тисячу електромобілів у Японії, імпортні електрокари починають поступово випереджати їх. За минулий рік було продано 22 800 імпортних електромобілів
Значну роль у цьому відіграє китайський виробник BYD. Після запуску першого електромобіля Atto 3 у січні 2023 року, імпорт BYD до Японії зріс на 184% за перше півріччя 2024 року. А після випуску седану Seal у червні, він став найбільш продаваним електромобілем у Японії минулого місяця
Stellantis сподівається повторити успіх BYD, представивши перший електромобіль Jeep на японському ринку
Особливості Jeep Avenger
Jeep Avenger «Launch Edition» буде обмежена кількістю в 150 екземплярів. Ця версія включатиме додаткові функції, такі як панорамний люк, 18-дюймові алюмінієві колеса, дах, пофарбований у чорний колір, та жовту панель приладів. Покупці також отримають мініатюрну копію автомобіля у масштабі 1:43, вартістю близько $2300 (330 000 йен)
Jeep Avenger оснащений акумулятором на 54 кВт-год і має запас ходу за стандартом WLTP 486 км. Автомобіль також включає ексклюзивну систему «Selec-Terrain» з шістьма режимами водіння, такими як Eco, Sport і Sand. Крім того, він обладнаний системою ADAS, що включає адаптивний круїз-контроль із функцією Stop & Go та асистентом утримання смуги
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі