Відомий виробник позашляховиків Jeep вирішив розширити свою частку на світовому ринку, випустивши свій перший електромобіль у Японії — електричний кросовер Avenger. Це важливий крок, оскільки Японія — рідна країна Toyota, яка домінує на ринку. Незважаючи на те, що японський ринок здебільшого уникає імпортних авто, іноземні електромобілі поступово починають завойовувати місце на цьому ринку
Jeep Avenger — перший електрокар бренду в Японії
Компанія Stellantis, яка володіє брендом Jeep, представила електромобіль Avenger в Японії. Стартова ціна моделі складе близько $40 тисяч (5,8 мільйона йен), але на нього буде розповсюджуватися державна субсидія у розмірі $4500 (650 000 йен)
Avenger — перша новинка в лінійці Jeep за останні два роки та дуже важлива для компанії, яка прагне зайняти частину ринку Японії. Автомобільні гіганти, такі як Toyota, Honda і Nissan, переважають на домашньому ринку, причому лише Toyota займає майже 50% ринку автомобілів у своїй країні
Імпорт електромобілів набирає обертів
Хоча внутрішні виробники, такі як Toyota, Nissan і Honda, продали близько 21 тисячу електромобілів у Японії, імпортні електрокари починають поступово випереджати їх. За минулий рік було продано 22 800 імпортних електромобілів
Значну роль у цьому відіграє китайський виробник BYD. Після запуску першого електромобіля Atto 3 у січні 2023 року, імпорт BYD до Японії зріс на 184% за перше півріччя 2024 року. А після випуску седану Seal у червні, він став найбільш продаваним електромобілем у Японії минулого місяця
Stellantis сподівається повторити успіх BYD, представивши перший електромобіль Jeep на японському ринку
Особливості Jeep Avenger
Jeep Avenger «Launch Edition» буде обмежена кількістю в 150 екземплярів. Ця версія включатиме додаткові функції, такі як панорамний люк, 18-дюймові алюмінієві колеса, дах, пофарбований у чорний колір, та жовту панель приладів. Покупці також отримають мініатюрну копію автомобіля у масштабі 1:43, вартістю близько $2300 (330 000 йен)
Jeep Avenger оснащений акумулятором на 54 кВт-год і має запас ходу за стандартом WLTP 486 км. Автомобіль також включає ексклюзивну систему «Selec-Terrain» з шістьма режимами водіння, такими як Eco, Sport і Sand. Крім того, він обладнаний системою ADAS, що включає адаптивний круїз-контроль із функцією Stop & Go та асистентом утримання смуги
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі