Після того, як США оголосили про нові 100% тарифи на китайські електромобілі, а ЄС стоїть на порозі прийняття аналогічного рішення, Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес заявив, що тарифи не заохочуватимуть західних автовиробників до реструктуризації, щоб відповідати викликам, які ставлять перед ними китайські виробники
Таварес сказав Reuters, що нові тарифи сприятимуть інфляції в регіонах, де вони будуть запроваджені, і визнав, що боротися з китайськими конкурентами буде нелегко. За його словами, китайські виробники мають 30% перевагу у витратах над західними конкурентами
“Ми не говоримо про виживання за Дарвіном, ми вже переживаємо цю боротьбу, – сказав він. “Дилерам буде нелегко. Постачальникам буде нелегко. Виробникам обладнання буде нелегко”
Керівник Stellantis сказав, що китайські конкуренти планують продати 1,5 мільйона автомобілів в Європі, забезпечивши собі 10% частку місцевого ринку. Таварес був відвертим у своїй опозиції до тарифів, що стягуються з китайських електромобілів. У лютому він заявив, що незалежно від того, що вирішить західний світ щодо тарифів, Stellantis все одно доведеться зіткнутися з китайськими конкурентами на інших важливих ринках, включаючи Латинську Америку, Азію, Африку та Близький Схід
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі