Електрична альтернатива кросоверам із запасом ходу до 630 км
Kia розширює лінійку електромобілів, представивши седан і хетчбек EV4, створені для тих, хто не хоче переходити на SUV. Концепт EV4 вперше показали у жовтні 2023 року, а нещодавно з’явилися офіційні зображення серійних версій. Тепер стали відомі усі технічні характеристики, які підтверджують, що новинка отримає два типи акумуляторів і запас ходу до 630 км

Салон EV4 відзначається інноваційною мультимедійною системою з трьома дисплеями: двома 12,3-дюймовими екранами для основних функцій та 5,3-дюймовим екраном для керування кліматичною системою. Водночас Kia зберегла фізичні кнопки швидкого доступу на центральній панелі та підлокітнику, що покращує зручність керування. Конструкція кузова гарантує високий рівень безпеки, адже дах здатен витримати навантаження, що перевищує п’ятикратну масу автомобіля

Габарити, аеродинаміка та простір у салоні
Обидві версії EV4 мають колісну базу 2820 мм і ширину 1860 мм. Довжина седана становить 4730 мм, що на 300 мм більше за хетчбек, а висота 1480 мм – на 5 мм нижча

Об’єм багажного відділення у седані – 490 літрів, тоді як у хетчбека він менший – 435 літрів. Оскільки EV4 побудований на платформі E-GMP, оптимізованій для електромобілів, простір у салоні використано максимально ефективно, забезпечуючи достатньо місця для пасажирів та вантажу

EV4 використовує передньопривідну компоновку, хоча більшість моделей на цій платформі мають задній або повний привід. Автомобіль оснащений одним електродвигуном потужністю 201 к.с. (150 кВт), а про повнопривідну версію поки не повідомляється

Запас ходу, зарядка та динамічні характеристики
Kia пропонує два варіанти батарей:
- 58,3 кВт-год – запас ходу 430 км (седан) та 410 км (хетчбек) за циклом WLTP;
- 81,4 кВт-год – запас ходу 630 км (седан) та 590 км (хетчбек)
Низький коефіцієнт аеродинамічного опору 0,23 сприяє зниженню енергоспоживання та покращує ефективність

Зарядка на швидкісних DC-станціях від 10% до 80% триває:
- 29 хвилин для меншого акумулятора;
- 31 хвилина для більшої батареї
При зарядці змінним струмом (AC) повний цикл триває:
- 5 годин 20 хвилин для батареї 58,3 кВт-год;
- 7 годин 15 хвилин для батареї 81,4 кВт-год
Розгін до 100 км/год у седана з меншою батареєю займає 7,4 секунди, а у версії з більшою батареєю – 7,7 секунди. Максимальна швидкість для обох варіантів обмежена 170 км/год

Виробництво седана EV4 буде налагоджене у Південній Кореї, а хетчбек, призначений виключно для Європи, випускатимуть у Словаччині. Продажі седана в Кореї стартують у квітні 2025 року, а хетчбек надійде на європейський ринок у другій половині 2025-го. У США очікується седан EV4, який коштуватиме трохи більше за Kia EV3 ($35 000)
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі