Кому тисячо-сильний позашляховик від Scarbo?
Він здатен стрибати по пересіченій місцевості з 30-дюймовим загальним ходом коліс
Якщо ви вважаєте, що позашляховики на кшталт Ford Bronco та Jeep Wrangler вже застаріли, оберіть новий SV Rover від Scarbo Vintage. Компанія, яка побудувала “Hoonipigasus” Кена Блока, тепер має потужний позашляховик, виготовлений на замовлення. Ззовні він повторює класичний стиль Land Rover, і коштує “всього” $1,5 мільйона
SV Rover доступний із середньомоторним V8 з наддувом або у вигляді електромобіля з акумуляторною батареєю. V8, працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач з підрульовими перемикачами nf видає 1100 кінських сил, але нас більше цікавить електрична версія. Електро-позашляховик з літій-іонною батареєю ємністю 75 кіловат-годин розвиває 750 кіловат або 1006 к.с.
За бездоріжжя відповідає вбудована штовхаюча підвіска з 30-дюймовим ходом коліс спереду і ззаду. Є вибір між заднім і повним приводом, роздавальна коробка з високим або низьким діапазоном за вибором, а також в наявності переднє та заднє блокування диференціалів
40-дюймові шини ледве поміщаються під розширеними крилами, в той час як пневматична підвіска з регульованою висотою забезпечує комфорт. “В базі” шестипоршневі гальма Brembo з 400-міліметровими вуглецево-керамічними роторами
У салоні ви знайдете 12,3-дюймову цифрову панель приладів і 12,8-дюймову центральну інформаційно-розважальну систему. Їх оточують акценти з алькантари та алюмінія, а також інші зручності, такі як кнопка запуску двигуна, клімат-контроль, електричні склопідйомники та електрозамки. В салоні лише два сидіння, але ззаду – просторий вантажний відсік
Scarbo Vintage будує кожен SV Rover на замовлення, і кожен з них коштує $1,5 мільйона. Це вже третя модель виробника, після SV F1 та SV RSR