Корея заборонить заряджати електромобілі до 100%
Влада Сеула настільки стурбована ризиком загоряння електромобілів, що готує нові правила, які не дозволять заїжджати в підземні паркінги електромобілям із зарядом батареї понад 90%
На початку серпня Mercedes-Benz EQE спалахнув в підземному гаражі житлового комплексу, спричинивши пожежу, яка пошкодила 880 припаркованих поруч автомобілів і залишила 1600 домогосподарств без електрики та води на тиждень. Щоб уникнути подібних інцидентів у майбутньому, влада Сеула втрутилася в ситуацію
Урядовці також хочуть заборонити громадським зарядним станціям заряджати акумулятори електромобілів до рівня понад 80% ємності
По-перше, електрокарам з рівнем заряду батареї >90% обмежать доступ до підземних гаражів. По-друге, швидкісні зарядні станції будуть автоматично вимикатись після заряджання батареї електромобіля до 80%. Також є ідея запровадити цей ліміт на приватних зарядних пристроях. Видання Korea JoongAng Daily повідомляє, що правила можуть набути чинності до кінця вересня
Багато місцевих експертів з електромобілів виступають проти цих правил. За словами професора Юна Вон-Суба, який очолює центр досліджень акумуляторів, що працює під керівництвом Університету Сонгкюнкван і Samsung SDI, немає жодних доказів того, що повністю заряджені акумулятори становлять більший ризик загоряння
Немає жодних доказів того, що електромобілі з повністю зарядженими батареями становлять більший ризик пожежі
– Надмірна зарядка не є визначальним фактором пожежі, – сказав він. – Електромобілі з самого початку спроектовані так, щоб ніколи не досягати повного заряду, навіть якщо панель приладів показує, що вони заряджені на 100 відсотків. Це недоведений аргумент, що батареї несуть більший ризик пожежі, коли вони повністю заряджені. Це схоже на «полювання на відьом», коли власники електромобілів, заряджені на 90%, не можуть в’їжджати в підземні паркінги. Необхідно розробити відповідні контрзаходи після ретельного обговорення серед експертів
Зі 139 пожеж електромобілів, зареєстрованих у Південній Кореї за останні три роки, лише 26 сталися під час заряджання автомобіля. Для порівняння, 68 пожеж виникли під час руху, а ще 36 – під час стоянки електромобіля. У випадку з EQE, який самозаймався, він був припаркований і не заряджався
Власники електромобілів теж незадоволені. Обмеживши зарядку, уряд фактично зменшить корисний запас ходу всіх електромобілів
– Якщо загоряться бензинові автомобілі, уряд обмежить заправку до 90 відсотків? – написав один із власників Tesla в корейській соціальній мережі. – Я не можу зрозуміти, як уряд придумав такі цифри, як 80 і 90 відсотків; на основі яких перевірених даних? Якщо це так небезпечно, чому уряд заохочує людей купувати електромобілі?