Влада Сеула настільки стурбована ризиком загоряння електромобілів, що готує нові правила, які не дозволять заїжджати в підземні паркінги електромобілям із зарядом батареї понад 90%
На початку серпня Mercedes-Benz EQE спалахнув в підземному гаражі житлового комплексу, спричинивши пожежу, яка пошкодила 880 припаркованих поруч автомобілів і залишила 1600 домогосподарств без електрики та води на тиждень. Щоб уникнути подібних інцидентів у майбутньому, влада Сеула втрутилася в ситуацію
Урядовці також хочуть заборонити громадським зарядним станціям заряджати акумулятори електромобілів до рівня понад 80% ємності
По-перше, електрокарам з рівнем заряду батареї >90% обмежать доступ до підземних гаражів. По-друге, швидкісні зарядні станції будуть автоматично вимикатись після заряджання батареї електромобіля до 80%. Також є ідея запровадити цей ліміт на приватних зарядних пристроях. Видання Korea JoongAng Daily повідомляє, що правила можуть набути чинності до кінця вересня
Багато місцевих експертів з електромобілів виступають проти цих правил. За словами професора Юна Вон-Суба, який очолює центр досліджень акумуляторів, що працює під керівництвом Університету Сонгкюнкван і Samsung SDI, немає жодних доказів того, що повністю заряджені акумулятори становлять більший ризик загоряння
Немає жодних доказів того, що електромобілі з повністю зарядженими батареями становлять більший ризик пожежі
– Надмірна зарядка не є визначальним фактором пожежі, – сказав він. – Електромобілі з самого початку спроектовані так, щоб ніколи не досягати повного заряду, навіть якщо панель приладів показує, що вони заряджені на 100 відсотків. Це недоведений аргумент, що батареї несуть більший ризик пожежі, коли вони повністю заряджені. Це схоже на «полювання на відьом», коли власники електромобілів, заряджені на 90%, не можуть в’їжджати в підземні паркінги. Необхідно розробити відповідні контрзаходи після ретельного обговорення серед експертів
Зі 139 пожеж електромобілів, зареєстрованих у Південній Кореї за останні три роки, лише 26 сталися під час заряджання автомобіля. Для порівняння, 68 пожеж виникли під час руху, а ще 36 – під час стоянки електромобіля. У випадку з EQE, який самозаймався, він був припаркований і не заряджався
Власники електромобілів теж незадоволені. Обмеживши зарядку, уряд фактично зменшить корисний запас ходу всіх електромобілів
– Якщо загоряться бензинові автомобілі, уряд обмежить заправку до 90 відсотків? – написав один із власників Tesla в корейській соціальній мережі. – Я не можу зрозуміти, як уряд придумав такі цифри, як 80 і 90 відсотків; на основі яких перевірених даних? Якщо це так небезпечно, чому уряд заохочує людей купувати електромобілі?
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі