Корпорація “Еталон” представила електробус “Мальва Електро” — photo 25423

Корпорація “Еталон” представила електробус “Мальва Електро”

20.12.2024
3 хвилини на прочитання

Корпорація «Еталон» представила свою першу модель електробуса. Новинка виконана на базі дизельної моделі А086 «Мальва» і отримала назву «Мальва Електро». Цей 9,5-метровий електробус уже пройшов всі необхідні випробування і завершує процес сертифікації

Еталон А08611 «Мальва Електро» виконано на базі комплектації Informbussiness (Молдова), має літій-іонну батарею і габарити 9,5 м. Вся електрична складова розміщена зверху, щоб не створювати дискомфорту для пасажирів

Електробус обладнаний літій-іонною батареєю (розмір не названо), яка забезпечує запас ходу до 200 км. Акумуляторні блоки розташовані на даху, що зменшує навантаження на шасі та оптимізує внутрішній простір. Модель розрахована на перевезення 53 пасажирів, з яких 24 можуть скористатися місцями для сидіння, два з яких відкидні

Корпорація “Еталон” представила електробус “Мальва Електро” — photo 2

Технічні особливості “Мальва Електро”

Однією з ключових переваг нового електробуса є його адаптація до українських кліматичних умов. Для зимової експлуатації в салоні передбачено рідинний підігрівач, який працює на дизельному пальному стандарту Євро-6. Таке рішення дозволяє зберегти заряд батареї та забезпечити найбільший пробіг автомобіля навіть у холодну пору року

Світлодіодна світлотехніка європейського виробництва забезпечує енергоефективність та надійність у використанні. Для зручності заряджання передбачено спеціальні дверцята для підключення зарядного пристрою. Завдяки співпраці з молдовською компанією «Інформсервіс» електробус оснащений сучасним тяговим високовольтним обладнанням, яке відповідає світовим стандартам

Корпорація “Еталон” представила електробус “Мальва Електро” — photo 3

Ціна і перспективи на ринку

За словами президента корпорації «Еталон» Володимира Бутка, вартість електробуса становить близько 300-330 тис. євро, що втричі дорожче за дизельну модель, але значно дешевше за європейські аналоги, такі як польський Solaris або турецький Otocar. Це робить «Мальва Електро» привабливим варіантом для українських міст, де електротранспорт стає все більш актуальним

Однак, ринок автобусів в Україні на 90% залежить від державних закупівель, які становлять близько 1,2 млрд грн. Ця тенденція визначає подальший розвиток корпорації, яка має на меті збільшити обсяги виробництва у 2025 році

Корпорація “Еталон” представила електробус “Мальва Електро” — photo 4

Досягнення й плани корпорації “Еталон”

Корпорація не зупиняється на досягнутому. У 2025 році планується будівництво нового виробничого цеху на 7000 м² із фарбувальною камерою для великогабаритного транспорту. Крім цього, вже розроблено документацію для нових тролейбусів і навіть трамвайних систем

Також серед досягнень 2024 року в корпорації «Еталон» зазначили перемогу в тендері на постачання 42 тролейбусів для м. Хмельницький, яке буде відбуватися за фінансування ЕІБ. А взагалі ринок автобусів наразі на 90% залежний від державних закупівель. Тобто, 1,2 млрд грн бюджетного фінансування у 2024 році – це майже і є весь ринок

Корпорація “Еталон” представила електробус “Мальва Електро” — photo 5

Однак у корпорації «Еталон» впевнені, що у 2025 році вдасться збільшити обсяги виробництва. Крім того, розроблена конструкторська документація на виготовлення тролейбусів Е12210М та Е12220М з мультіплексною системою керування, тролейбусу Т12230 з автономним ходом на 20 км і Т12240 з тяговим приводом виробництва «Політехносервіс». Розроблена і конструкторська документація на системи трамваю TR5300

Загалом, Чернігівський автобусний завод у 2024 році зменшив виробництво автобусів на 20%, через збільшення цін на сировину. Але вже встиг розробити шкільні автобуси з двигунами Евро-6 А08240Ш з двигуном Weichai, а також А08140Ш з двигуном Ashok Leyland і колісною базою 4200 мм

  • Ми хочемо бути в Євросоюзі, й електробуси – це екологічна вимога, тому необхідно рухатися разом із ними, робити технологічні зміни у виробництві, в конструюванні. Це перша наша модель електробуса, і ми вважаємо, що вона матиме попит, – наголосив президент корпорації “Еталон” Володимир Бутко під час пресконференції в агентстві “Інтерфакс-Україна”
Корпорація “Еталон” представила електробус “Мальва Електро” — photo 6

Читати далі

Схожі записи
Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів сімейства ID

Для одного з найбільших автовиробників світу, Volkswagen, шлях до електричного майбутнього — це не просто тренд, а титанічна перебудова всієї корпорації. Днями компанія подолала символічний рубіж, який доводить серйозність її намірів: з конвеєра зійшов 1,5-мільйонний автомобіль з повністю електричної родини ID. Ця подія — яскравий доказ того, наскільки далеко просунувся гігант всього за п’ять років […]

17 Серпня 2025
Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів сімейства ID — photo 52387
Гіганти на глиняних колесах: чому електричні пікапи провалюються в Америці

Американський повнорозмірний пікап — це більше, ніж просто автомобіль. Це символ могутності, свободи та основа бізнес-моделі автогігантів Детройта. Коли Ford, GM та Ram почали електрифікувати своїх «годувальників», здавалося, що майбутнє вже настало. Проте реальність виявилася жорстокою: електричні гіганти, на які було зроблено ставку в мільярди доларів, ринку не підкорили Поїздка на сучасному електричному пікапі, такому […]

17 Серпня 2025
Гіганти на глиняних колесах: чому електричні пікапи провалюються в Америці — photo 52377
Ви знали, що Tesla заробила понад $11 мільярдів на продажі «повітря»?

Протягом десятиліття імперія Tesla трималася не лише на інноваційних електромобілях, а й на витонченій фінансовій алхімії. Компанія заробила понад 11 мільярдів доларів, продаючи те, що по суті було дозволом іншим автовиробникам забруднювати повітря. Потік «легких грошей», відомий як регуляторні кредити, був життєдайним джерелом прибутків. Але тепер, за іронією долі, вечірка добігає кінця, і частково з […]

17 Серпня 2025
Ви знали, що Tesla заробила понад $11 мільярдів на продажі «повітря»? — photo 52359
Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів сімейства ID

Для одного з найбільших автовиробників світу, Volkswagen, шлях до електричного майбутнього — це не просто тренд, а титанічна перебудова всієї корпорації. Днями компанія подолала символічний рубіж, який доводить серйозність її намірів: з конвеєра зійшов 1,5-мільйонний автомобіль з повністю електричної родини ID. Ця подія — яскравий доказ того, наскільки далеко просунувся гігант всього за п’ять років […]

17 Серпня 2025
Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів сімейства ID — photo 52387
Гіганти на глиняних колесах: чому електричні пікапи провалюються в Америці

Американський повнорозмірний пікап — це більше, ніж просто автомобіль. Це символ могутності, свободи та основа бізнес-моделі автогігантів Детройта. Коли Ford, GM та Ram почали електрифікувати своїх «годувальників», здавалося, що майбутнє вже настало. Проте реальність виявилася жорстокою: електричні гіганти, на які було зроблено ставку в мільярди доларів, ринку не підкорили Поїздка на сучасному електричному пікапі, такому […]

17 Серпня 2025
Гіганти на глиняних колесах: чому електричні пікапи провалюються в Америці — photo 52377
Ви знали, що Tesla заробила понад $11 мільярдів на продажі «повітря»?

Протягом десятиліття імперія Tesla трималася не лише на інноваційних електромобілях, а й на витонченій фінансовій алхімії. Компанія заробила понад 11 мільярдів доларів, продаючи те, що по суті було дозволом іншим автовиробникам забруднювати повітря. Потік «легких грошей», відомий як регуляторні кредити, був життєдайним джерелом прибутків. Але тепер, за іронією долі, вечірка добігає кінця, і частково з […]

17 Серпня 2025
Ви знали, що Tesla заробила понад $11 мільярдів на продажі «повітря»? — photo 52359
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK