Китайські чиновники намагаються задобрити німців, щоб переконати Європейський Союз відмовитися від планів обкласти електромобілі китайського виробництва новими високими тарифами
Китай сподівається, що Німеччина переконає ЄС сісти за стіл переговорів щодо нових тарифів
Під час нещодавніх переговорів між міністром торгівлі Китаю Мангом Вентао та німецьким колегою Робертом Хабеком у Пекіні, Вентао припустив, що країна може знизити існуючі тарифи на автомобілі з ДВЗ великого об’єму, якщо ЄС відмовиться від своїх зборів на електромобілі. Це сталося після того, як Китай погрожував ввести 25% імпортне мито на європейські автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння об’ємом понад 2,5 літра
Нові тарифи Європейського Союзу на електромобілі китайського виробництва набудуть чинності 4 липня
Німеччина виступила проти нових тарифів ЄС, а Китай сподівається, що йому вдасться переконати найміцнішу європейську країну чинити тиск на інших членів ЄС. Говорячи про тарифи, канцлер Німеччини Олаф Шольц заявив, що хоче, щоб обидві сторони провели переговори, і сказав, що ще є час для укладення угоди до того, як тарифи будуть введені 4 липня
“Однак очевидно, що нам також знадобляться серйозні зрушення і прогрес з китайської сторони”, – сказав він
За словами керівника відділу торговельної політики Фонду Гінріха, доктора Дебори Елмс, ЄС може відкласти запровадження нових тарифів, якщо вирішить вести переговори
“ЄС завжди може відкласти введення тарифів в очікуванні результатів переговорів, – сказала вона в інтерв’ю The Straits Times
Речник Європейської комісії Улоф Гілл заявив, що ЄС відкритий до переговорів
“Обидві сторони погодилися вести переговори на основі фактів і з повною повагою до правил СОТ, – сказав він. “Сторона ЄС підкреслила, що будь-який результат розслідування, досягнутий шляхом переговорів, має бути ефективним у вирішенні проблеми шкідливого субсидування”
Згідно з новими тарифами, оголошеними в червні, китайський виробник електромобілів SAIC буде обкладений додатковим тарифом в 38,1% на додаток до існуючого тарифу в 10%, який він вже сплачує. Підвищення тарифів на 17,4% і 20% було оголошено для BYD і Geely відповідно. Для інших виробників китайських електромобілів тарифи коливатимуться від 21% до 38,1%
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі