Китайські чиновники намагаються задобрити німців, щоб переконати Європейський Союз відмовитися від планів обкласти електромобілі китайського виробництва новими високими тарифами
Китай сподівається, що Німеччина переконає ЄС сісти за стіл переговорів щодо нових тарифів
Під час нещодавніх переговорів між міністром торгівлі Китаю Мангом Вентао та німецьким колегою Робертом Хабеком у Пекіні, Вентао припустив, що країна може знизити існуючі тарифи на автомобілі з ДВЗ великого об’єму, якщо ЄС відмовиться від своїх зборів на електромобілі. Це сталося після того, як Китай погрожував ввести 25% імпортне мито на європейські автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння об’ємом понад 2,5 літра

Нові тарифи Європейського Союзу на електромобілі китайського виробництва набудуть чинності 4 липня
Німеччина виступила проти нових тарифів ЄС, а Китай сподівається, що йому вдасться переконати найміцнішу європейську країну чинити тиск на інших членів ЄС. Говорячи про тарифи, канцлер Німеччини Олаф Шольц заявив, що хоче, щоб обидві сторони провели переговори, і сказав, що ще є час для укладення угоди до того, як тарифи будуть введені 4 липня
“Однак очевидно, що нам також знадобляться серйозні зрушення і прогрес з китайської сторони”, – сказав він
За словами керівника відділу торговельної політики Фонду Гінріха, доктора Дебори Елмс, ЄС може відкласти запровадження нових тарифів, якщо вирішить вести переговори
“ЄС завжди може відкласти введення тарифів в очікуванні результатів переговорів, – сказала вона в інтерв’ю The Straits Times

Речник Європейської комісії Улоф Гілл заявив, що ЄС відкритий до переговорів
“Обидві сторони погодилися вести переговори на основі фактів і з повною повагою до правил СОТ, – сказав він. “Сторона ЄС підкреслила, що будь-який результат розслідування, досягнутий шляхом переговорів, має бути ефективним у вирішенні проблеми шкідливого субсидування”
Згідно з новими тарифами, оголошеними в червні, китайський виробник електромобілів SAIC буде обкладений додатковим тарифом в 38,1% на додаток до існуючого тарифу в 10%, який він вже сплачує. Підвищення тарифів на 17,4% і 20% було оголошено для BYD і Geely відповідно. Для інших виробників китайських електромобілів тарифи коливатимуться від 21% до 38,1%
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі