Виробник акумуляторів Automotive Energy Supply Corp. (AESC) офіційно призупинив будівництво двох заводів із виробництва акумуляторів у Сполучених Штатах. Обидва підприємства, вартість інвестицій у які сягала 3,6 мільярда доларів, мали стати частиною швидко зростаючого ланцюга постачання акумуляторів для електромобілів. Однак жорстка тарифна політика США, непередбачувані зміни у федеральному регулюванні та зниження попиту на електромобілі призвели до різкої зміни стратегії компанії

Будівництво підприємств у Кентуккі та Південній Кароліні розпочалося на хвилі ентузіазму навколо електрифікації автопарку США. Та вже у 2024 році почали проявлятися ознаки нестабільності. Запровадження імпортного мита в розмірі 145% на обладнання з Китаю стало вирішальним ударом — саме ці технології мали стати основою майбутніх виробничих потужностей. Паралельно з цим виявилося, що деякі етапи будівництва виконано поспішно, що спричинило додаткові витрати на виправлення помилок. Це суттєво уповільнило реалізацію інвестиційного проєкту

AESC вирішила перепрофілювати вже діючий завод у Теннессі
Замість батарей для електромобілів він почав виробляти рішення для промислового зберігання енергії. Такий крок є відповіддю на поступове згортання політики підтримки електромобілів у США. Ідеї перегляду кліматичних цілей, послаблення стандартів викидів та можливе скасування федерального податкового кредиту на електромобілі, ініційовані адміністрацією Дональда Трампа, додатково знизили привабливість інвестицій у цей сектор

Це при тому, що компанія отримала понад 150 мільйонів доларів державного фінансування та підписала контракти на постачання батарей для Mercedes-Benz і BMW. Проте, незважаючи на ці фактори підтримки, AESC радикально скоротила свої амбіції щодо розширення виробництва у США. Тим не менш, компанія заявляє, що залишається відданою ідеї завершення будівництва — зокрема, заводу в Південній Кароліні, який мав би забезпечити батареями підприємство BMW у Смірні, де з наступного року планується старт виробництва електромобілів
Щоб забезпечити завершення проєкту, AESC розглядає можливість залучення додаткового фінансування через кредитування. Промислове енергозбереження розглядається як проміжний шлях до стабілізації грошових потоків компанії

За даними Washington Post, лише за перші три місяці 2025 року було скасовано плани на $6 мільярдів у сфері виробництва акумуляторів
Цей факт суперечить політичній риториці, яка обіцяє повернення промислових робочих місць до США. Сенатор Рон Вайден під час пресконференції зауважив, що «сотні тисяч виробничих робочих місць у США зараз під загрозою. Проєкти по всій країні скасовуються просто зараз»

Політика, яка ще кілька років тому активно стимулювала локалізацію виробництва акумуляторів і складових для електромобілів, наразі втрачає ефективність. У 2022 році галузь переживала справжній бум, коли великі компанії оголошували масштабні інвестиції у виробництво акумуляторів у США. Проте сьогодні ці проєкти масово зупиняються або коригуються під нові реалії. AESC — лише один із прикладів того, як зміни у державній політиці можуть кардинально впливати на технологічний прогрес та екологічні амбіції
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі