Китайський Avatr попався у брехні про коефіцієнт лобового опору свого електрокара! — photo 40443

Китайський Avatr попався у брехні про коефіцієнт лобового опору свого електрокара!

07.05.2025
3 хвилини на прочитання

Вірусне відео популярного блогера поставило під сумнів заявлену Avatr 12 цифру, викликавши неабиякий резонанс 

Коефіцієнти лобового опору (Cd), можливо, не привертають стільки уваги, як показники потужності чи запасу ходу, але для електромобілів вони відіграють просто критичну роль. Низький Cd може кардинально покращити ефективність автівки, суттєво збільшити її запас ходу і навіть дозволити виробникам використовувати менші та легші батареї. Саме тому автовиробники, такі як Avatr, Volvo, Lightyear та Audi, обожнюють хизуватися вражаюче низькими показниками Cd своїх моделей. Але, схоже, хтось із них може бути не зовсім чесним. І викрив це популярний китайський блогер, провівши власне розслідування

Знайомтесь: Zurich Bei Le Ye – відомий автомобільний блогер у Китаї з понад мільйоном підписників. І, що важливо, він особисто є власником седана Avatr 12. За даними автовиробника, цей електричний седан має фантастичний коефіцієнт лобового опору – лише 0,208 Cd. Але Йє вирішив не вірити на слово і перевірити це зухвале твердження

Для цього він відправив свій власний автомобіль у аеродинамічну трубу та провів тест за тією ж методологією, яку, ймовірно, мав би використовувати сам Avatr перед публікацією своїх даних. Однак, все пішло не за планом виробника. Тест Йє показав зовсім інший результат – Cd склав 0,281. Це, якщо чесно, ледь краще, ніж у великого кросовера Volvo EX90 (який має показник 0,28 Cd). Різниця з заявленою Avatr цифрою – колосальні 30%!

Китайський Avatr попався у брехні про коефіцієнт лобового опору свого електрокара! — photo 2

Жодної “чорної магії” – лише погані результати? 

І справа тут не в якихось дивних маніпуляціях з даними тесту. Автомобіль стабільно показував коефіцієнт лобового опору понад 0,28 на всіх швидкостях від 80 км/год до 140 км/год. Сам тест проводився у Центрі автомобільних технологій та досліджень Китаю (CATARC) у Тяньцзіні, який існує з 1985 року і вважається однією з найавторитетніших установ у країні. Тестувальники дотримувалися стандартів CSAE 146-2020, і це були професійні техніки, які, без сумніву, знали свою справу. По суті, автомобіль просто показав результат, який приблизно на 30% вищий за той, що декларує Avatr

За інформацією порталу Car News China, блогер також заявив, що тестовий центр не надав йому офіційного звіту після проведення випробувань. Це, на думку Йє, може свідчити про потенційне втручання бренду. Крім того, відео з детальним описом тесту, яке швидко стало вірусним, нібито було видалене з основних китайських соціальних мереж

Китайський Avatr попався у брехні про коефіцієнт лобового опору свого електрокара! — photo 3

Avatr, зі свого боку, категорично наполягає на тому, що відео блогера є некоректним і містить неправдиву інформацію. Компанія навіть запропонувала винагороду у 5 мільйонів юанів (це приблизно $695 000 за поточним курсом) за будь-яку інформацію, що стосується того, що вони називають “чорною PR-кампанією” проти бренду

Блогер не відступає і вимагає, щоб Avatr надав повні оригінальні результати своїх випробувань і, що головне, продемонстрував досягнення заявленого показника 0,208 Cd публічно. Весь цей інцидент не тільки кинув тінь на Avatr, але й змусив засумніватися в достовірності інших приголомшливо низьких показників лобового опоку, заявлених іншими китайськими автовиробниками, наприклад, Xpeng, який стверджує, що виробляє найбільш аеродинамічний автомобіль у світі (з показником 0,194 Cd для моделі Mona M03)

Китайський Avatr попався у брехні про коефіцієнт лобового опору свого електрокара! — photo 4

Хоча автомобільна індустрія Китаю за останні роки здійснила вражаючий прорив і вийшла на світовий рівень, вона все ще перебуває в процесі побудови своєї репутації. І подібні маркетингові заяви, безперечно, вимагають більш ретельного аналізу та перевірки. Як влучно висловився один із коментаторів у мережі X: “Шокуюче, але не неочікувано”. Індустрія досягла значного прогресу, але ще потрібно чимало попрацювати, щоб завоювати такий самий рівень поваги та довіри, як у багатьох “традиційних” світових брендів. Цей випадок з Avatr 12 є яскравим нагадуванням, що гучні цифри на папері не завжди відповідають реальності

Читати далі

Схожі записи
Електричний кросовер Peugeot E-5008 офіційно виходить на український ринок

Новий електричний кросовер Peugeot E-5008 з повним приводом і потужністю 325 к.с. незабаром з’явиться в Україні. Новий на 100% електричний автомобіль оснащений двома електромоторами, які приводять в рух усі чотири колеса, пропонує 7-місний салон і доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Комплектацію та ціну вже оголошено Ціна Peugeot E-5008 у комплектації GT починається від […]

14 Жовтня 2025
Електричний кросовер Peugeot E-5008 офіційно виходить на український ринок — photo 59352
Флагманський Lexus LS замінить шестиколісний електричний мінівен?

Lexus готується перевернути уявлення про свій флагманський автомобіль, пропонуючи замість класичного седана LS шокуючий шестиколісний мінівен. Хоча модель поки має статус концепту, Акіо Тойода запевнив, що команда налаштована максимально серйозно і планує довести проєкт до серійного виробництва Новий Lexus LS Concept має відкрити світу незвичне бачення розкоші  Колись символ престижного седана, тепер LS постає у […]

14 Жовтня 2025
Флагманський Lexus LS замінить шестиколісний електричний мінівен? — photo 59334
Daihatsu відроджує легендарний Midget у вигляді електричного пікапу

Концепт Midget X — це мініатюрний електричний пікап, який відроджує дух легендарного оригіналу. Компактний легкий комерційний автомобіль (LCV) поєднує тримісну кабіну з гнучкою конфігурацією вантажного відділення Midget був невеликою робочою конячкою з яскравим характером  Він з’явився у 1957 році як крихітний триколісний автомобіль і був створений для власників магазинів та водіїв доставки, які частенько проносилися […]

14 Жовтня 2025
Daihatsu відроджує легендарний Midget у вигляді електричного пікапу — photo 59316
Електричний кросовер Peugeot E-5008 офіційно виходить на український ринок

Новий електричний кросовер Peugeot E-5008 з повним приводом і потужністю 325 к.с. незабаром з’явиться в Україні. Новий на 100% електричний автомобіль оснащений двома електромоторами, які приводять в рух усі чотири колеса, пропонує 7-місний салон і доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Комплектацію та ціну вже оголошено Ціна Peugeot E-5008 у комплектації GT починається від […]

14 Жовтня 2025
Електричний кросовер Peugeot E-5008 офіційно виходить на український ринок — photo 59352
Флагманський Lexus LS замінить шестиколісний електричний мінівен?

Lexus готується перевернути уявлення про свій флагманський автомобіль, пропонуючи замість класичного седана LS шокуючий шестиколісний мінівен. Хоча модель поки має статус концепту, Акіо Тойода запевнив, що команда налаштована максимально серйозно і планує довести проєкт до серійного виробництва Новий Lexus LS Concept має відкрити світу незвичне бачення розкоші  Колись символ престижного седана, тепер LS постає у […]

14 Жовтня 2025
Флагманський Lexus LS замінить шестиколісний електричний мінівен? — photo 59334
Daihatsu відроджує легендарний Midget у вигляді електричного пікапу

Концепт Midget X — це мініатюрний електричний пікап, який відроджує дух легендарного оригіналу. Компактний легкий комерційний автомобіль (LCV) поєднує тримісну кабіну з гнучкою конфігурацією вантажного відділення Midget був невеликою робочою конячкою з яскравим характером  Він з’явився у 1957 році як крихітний триколісний автомобіль і був створений для власників магазинів та водіїв доставки, які частенько проносилися […]

14 Жовтня 2025
Daihatsu відроджує легендарний Midget у вигляді електричного пікапу — photo 59316
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK