CATL готує революцію: мережа швидкої заміни акумуляторів замість зарядних станцій
Найбільший у світі виробник батарей для електромобілів, китайська компанія CATL, планує значно розширити свій бізнес, придбавши контрольний пакет мережі станцій швидкої заміни батарей Nio Power. Цей крок може радикально змінити ринок електромобілів, зробивши процес зарядки таким же простим і швидким, як заправка паливом
Компанія CATL нещодавно інвестувала понад 340 млн доларів у спільне підприємство з Nio, щоб розвивати мережу станцій швидкої заміни акумуляторів. За інформацією Reuters, зараз компанія настільки зацікавлена у технології, що розглядає можливість повністю придбати мережу Nio Power. У Китаї вже працює понад 3200 станцій швидкої заміни батарей, де водії можуть отримати повністю заряджений акумулятор буквально за кілька хвилин, навіть не виходячи з автомобіля

Заміна батарей проти швидкісної зарядки: яка технологія переможе?
Поки у Північній Америці заміна батарей здається далеким майбутнім або тимчасовим трендом, у Китаї ця технологія швидко завойовує популярність. Але конкуренція з боку надшвидких зарядних станцій не стоїть на місці. BYD вже представила зарядку на 1 МВт, яка може зарядити автомобіль за 5 хвилин. Компанії Zeekr і Huawei оголосили про розробку своїх зарядних пристроїв потужністю 1,2 та 1,5 МВт відповідно, що ставить під сумнів доцільність розвитку дороговартісної інфраструктури для заміни акумуляторів
Однак CATL має вагомі аргументи на користь батарейного свопінгу. Використовуючи власне виробництво акумуляторів, компанія може запропонувати гнучкість для користувачів: купувати менші батареї для щоденних поїздок і тимчасово орендувати більші для дальніх мандрівок. Це може значно знизити витрати для водіїв і зробити електромобілі більш доступними

Які зміни чекають на світовий ринок електромобілів?
Якщо угода між CATL і Nio відбудеться, це призведе до створення нових стандартів у сфері зарядки електромобілів. Інші виробники будуть змушені або підтримати технологію швидкої заміни батарей, або шукати альтернативні рішення. Китай, як найбільший у світі ринок електрокарів, може стати першопрохідцем, який визначить глобальні тренди на наступні роки
У будь-якому випадку, рішення CATL – це ще одна ознака того, що ринок електромобілів стрімко змінюється, і виробникам потрібно швидко адаптуватися до нових технологій та вимог споживачів
Читати далі
Схожі записиНа стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]
15 Жовтня 2025
Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]
15 Жовтня 2025
Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]
15 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі