CATL готує революцію: мережа швидкої заміни акумуляторів замість зарядних станцій
Найбільший у світі виробник батарей для електромобілів, китайська компанія CATL, планує значно розширити свій бізнес, придбавши контрольний пакет мережі станцій швидкої заміни батарей Nio Power. Цей крок може радикально змінити ринок електромобілів, зробивши процес зарядки таким же простим і швидким, як заправка паливом
Компанія CATL нещодавно інвестувала понад 340 млн доларів у спільне підприємство з Nio, щоб розвивати мережу станцій швидкої заміни акумуляторів. За інформацією Reuters, зараз компанія настільки зацікавлена у технології, що розглядає можливість повністю придбати мережу Nio Power. У Китаї вже працює понад 3200 станцій швидкої заміни батарей, де водії можуть отримати повністю заряджений акумулятор буквально за кілька хвилин, навіть не виходячи з автомобіля
Заміна батарей проти швидкісної зарядки: яка технологія переможе?
Поки у Північній Америці заміна батарей здається далеким майбутнім або тимчасовим трендом, у Китаї ця технологія швидко завойовує популярність. Але конкуренція з боку надшвидких зарядних станцій не стоїть на місці. BYD вже представила зарядку на 1 МВт, яка може зарядити автомобіль за 5 хвилин. Компанії Zeekr і Huawei оголосили про розробку своїх зарядних пристроїв потужністю 1,2 та 1,5 МВт відповідно, що ставить під сумнів доцільність розвитку дороговартісної інфраструктури для заміни акумуляторів
Однак CATL має вагомі аргументи на користь батарейного свопінгу. Використовуючи власне виробництво акумуляторів, компанія може запропонувати гнучкість для користувачів: купувати менші батареї для щоденних поїздок і тимчасово орендувати більші для дальніх мандрівок. Це може значно знизити витрати для водіїв і зробити електромобілі більш доступними

Які зміни чекають на світовий ринок електромобілів?
Якщо угода між CATL і Nio відбудеться, це призведе до створення нових стандартів у сфері зарядки електромобілів. Інші виробники будуть змушені або підтримати технологію швидкої заміни батарей, або шукати альтернативні рішення. Китай, як найбільший у світі ринок електрокарів, може стати першопрохідцем, який визначить глобальні тренди на наступні роки
У будь-якому випадку, рішення CATL – це ще одна ознака того, що ринок електромобілів стрімко змінюється, і виробникам потрібно швидко адаптуватися до нових технологій та вимог споживачів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі