Італійський виробник суперкарів Lamborghini, відомий своєю співпрацею з такими брендами, як Ferrari та McLaren, несподівано звернув увагу на електромобіль Hyundai Ioniq 5 N. Один з тестових водіїв Lamborghini був помічений, коли залишав виробничий центр марки за кермом цього корейського електрокара. Це стало приводом для обговорень щодо можливої підготовки Lamborghini до випуску свого першого повністю електричного автомобіля Lanzador
Hyundai Ioniq 5 N здобув широке визнання завдяки своїй продуктивності та керованості. Оснащений двома електродвигунами, які сумарно видають 478 кВт (641 к.с.), він став найпотужнішим серійним електромобілем Hyundai. Його розгін та динаміка привернули увагу не тільки автолюбителів, але й виробників суперкарів. Це пояснює, чому Lamborghini вирішила використати цей електромобіль як орієнтир для розробки свого першого електрокару
Конкуренція серед електричних суперкарів
Електричні суперкарі ще не стали масовим продуктом, хоча деякі моделі, такі як Aspark Owl, Hispano Suiza Carmen і Nio EP9, привернули увагу своїми характеристиками. Проте жоден з них не зміг встановити новий стандарт продуктивності у сегменті. Навіть Rimac Nevera, яка отримала високу оцінку експертів, не досягла очікуваного рівня продажів
У такій ситуації Lamborghini має переконатись, щоб її перший електромобіль Lanzador відповідав фірмовій філософії бренду — емоційність і динаміка під час водіння. Генеральний директор компанії Стефан Вінкельманн підкреслював, що ключовою ознакою Lamborghini є рівень емоцій, які відчуває водій за кермом. Саме тому тестування таких моделей, як Hyundai Ioniq 5 N, допомагає зрозуміти, як досягти цього в електричній версії
Виклики для першого електромобіля Lamborghini
Сучасні електромобілі, такі як Tesla Model S Plaid і Lucid Air Sapphire, вже продемонстрували характеристики, які наближається до рівня гіперкарів. Однак просте прискорення по прямій більше не є достатньою перевагою. Lamborghini прагне створити електромобіль, який зможе зберегти емоційність і динаміку водіння, характерну для бренду, навіть із електричною трансмісією
Перехід на електротягу — це не тільки технологічний виклик, але й можливість переосмислити концепцію суперкарів. Випробування Hyundai Ioniq 5 N демонструє готовність Lamborghini вивчати кращі приклади ринку, щоб створити електромобіль, який відповідатиме високим очікуванням фанатів марки
Lanzador — ключ до майбутнього Lamborghini
Перший електромобіль Lamborghini, під назвою Lanzador, очікується до кінця десятиліття. Він має поєднати високу продуктивність із сучасними технологіями, щоб встановити новий стандарт у сегменті електричних суперкарів. Тестування Ioniq 5 N є частиною цієї підготовки, що свідчить про серйозний підхід до розробки нової моделі
Використання корейського електромобіля як орієнтира для італійського суперкара може здатися несподіваним, проте це демонструє відкритість Lamborghini до інновацій. Компанія прагне створити електромобіль, який не тільки відповідатиме вимогам сучасності, а й збереже легендарний характер марки
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі