Lotus Emeya завершує зимові випробування
Електричний седан отримав 55-дюймовий HUD та Snow Mode
Седан Lotus Emeya має спільну з кросовером Eletre платформу. Він повинен повернути дух британських спорткарів та буде конкурувати з Porsche Taycan. Наразі компанія Коліна Чепмена належить китайській Geely і всі електромобілі Lotus складаються в Китаї
Автовиробник готується до виробництва Lotus Emeya в кінці цього року, але про новинку вже досить багато інформації. Кажуть, що ємність батареї складе 102 кВт-год – це трохи менше, ніж у Eletre, який має батарею на 112 кВт-год і забезпечує 109 кВт-год корисної енергії. Lotus заявляє, що запас ходу седана буде “в цілому подібним” до Eletre, який може проїхати до 600 км за циклом WLTP. Седан, як і його брат, побудований на 800-вольтній системі, здатній швидко заряджатися від станцій на 350 кВт. У нього два електродвигуни та повний привід. Топова комплектація Emeya R повинна мати таку ж потужність, як і Eletre R – 905 кінських сил і 980 Нм. При цьому нижчий профіль і менша маса Emeya дозволять на пару десятих секунди зменшити розгін Eletre до 100 км/год, який має скласти 2,95 секунди
Щонайменше дві суттєві особливості відрізняють Emeya від Eletre. По-перше – це 55-дюймовий дисплей доповненої реальності. Lotus заявляє, що проекція на Electre становитиме 29 дюймів. Він пропонуватиме режим снігу, який зробить дисплей синім, “допомагаючи водієві краще бачити обриси дороги на білому тлі” – кажуть в Lotus
По-друге, седан має активний задній спойлер, який на чотири дюйми ширший, ніж у кросовера: 11,7 проти 7,7 дюймів. Регулювання кута нахилу спойлера на кросовері може створити до 112,5 кілограмів притискної сили. На швидкості спойлер седана створює максимум 215 кг притискної сили. Максимальна швидкість Emeya – 255 км/год, що на 10 км/год менше, ніж у позашляховика. Кажуть, це зроблено для збереження здоров’я батареї
Нещодавно Lotus завершив серію зимових тестів, які є частиною трирічної програми випробувань компанії в 15 країнах світу: Emeya працював при температурі до -25 градусів за Цельсієм. Прототип також випробовували в морозильній камері при температурі -40 градусів, щоб оцінити роботу всіх його систем
Після початку продажів в Китаї, Emeya попрямує до Європи, а потім до США. Потім в планах компанії доводити до серійного виробництва гіперкар Evija