Електричний седан отримав 55-дюймовий HUD та Snow Mode
Седан Lotus Emeya має спільну з кросовером Eletre платформу. Він повинен повернути дух британських спорткарів та буде конкурувати з Porsche Taycan. Наразі компанія Коліна Чепмена належить китайській Geely і всі електромобілі Lotus складаються в Китаї
Автовиробник готується до виробництва Lotus Emeya в кінці цього року, але про новинку вже досить багато інформації. Кажуть, що ємність батареї складе 102 кВт-год – це трохи менше, ніж у Eletre, який має батарею на 112 кВт-год і забезпечує 109 кВт-год корисної енергії. Lotus заявляє, що запас ходу седана буде “в цілому подібним” до Eletre, який може проїхати до 600 км за циклом WLTP. Седан, як і його брат, побудований на 800-вольтній системі, здатній швидко заряджатися від станцій на 350 кВт. У нього два електродвигуни та повний привід. Топова комплектація Emeya R повинна мати таку ж потужність, як і Eletre R – 905 кінських сил і 980 Нм. При цьому нижчий профіль і менша маса Emeya дозволять на пару десятих секунди зменшити розгін Eletre до 100 км/год, який має скласти 2,95 секунди
Щонайменше дві суттєві особливості відрізняють Emeya від Eletre. По-перше – це 55-дюймовий дисплей доповненої реальності. Lotus заявляє, що проекція на Electre становитиме 29 дюймів. Він пропонуватиме режим снігу, який зробить дисплей синім, “допомагаючи водієві краще бачити обриси дороги на білому тлі” – кажуть в Lotus
По-друге, седан має активний задній спойлер, який на чотири дюйми ширший, ніж у кросовера: 11,7 проти 7,7 дюймів. Регулювання кута нахилу спойлера на кросовері може створити до 112,5 кілограмів притискної сили. На швидкості спойлер седана створює максимум 215 кг притискної сили. Максимальна швидкість Emeya – 255 км/год, що на 10 км/год менше, ніж у позашляховика. Кажуть, це зроблено для збереження здоров’я батареї
Нещодавно Lotus завершив серію зимових тестів, які є частиною трирічної програми випробувань компанії в 15 країнах світу: Emeya працював при температурі до -25 градусів за Цельсієм. Прототип також випробовували в морозильній камері при температурі -40 градусів, щоб оцінити роботу всіх його систем
Після початку продажів в Китаї, Emeya попрямує до Європи, а потім до США. Потім в планах компанії доводити до серійного виробництва гіперкар Evija
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі