Шість нових комплектацій: від 600 GT до 900 Sport Carbon
Lotus готується до гучного оновлення: вже цього літа на ринок виходять нові версії електричних моделей Eletre та Emeya з індексами 600 і 900. Усього представлено шість нових комплектацій – 600, 600 GT, 600 GT SE, 600 Sport SE, 900 Sport і 900 Sport Carbon. Новий модельний ряд логічно структурований: від базових версій з LED-оптикою, активною пневмопідвіскою та чотиризонним кліматом до топових версій із карбоновим оздобленням, вентиляцією сидінь, масажем і електрохромним дахом

Eletre 600 оснащений 29-дюймовим проєкційним дисплеєм, 15 динаміками та спортивними сидіннями з фірмової тканини LotusWear. У 600 GT з’являються 22-дюймові диски, шестипоршневі гальмівні супорти, асистент руху трасою та пакет паркування. А версії SE довершують список опцій преміум-класу

Потужність до 905 к.с. і розгін до 100 км/год менше ніж за 3 секунди
Версії з індексом 900 оснащені двомоторною системою повного приводу з віддачею до 905 к.с. (675 кВт). Emeya 900 прискорюється до 100 км/год за 2,78 секунди, а Eletre 900 – за 2,95 секунди. Топова швидкість у всіх модифікацій становить 250–256 км/год. Водночас Emeya 600 «стріляє» до 100 км/год за 4,15 с, а Eletre 600 – за 4,5 с

Щодо батарей: Emeya отримала акумулятор на 102 кВт-год із запасом ходу до 610 км за циклом WLTP. У Eletre – трохи більша батарея на 112 кВт-год, яка забезпечує до 600 км пробігу

Нові кольори, більше дисплеїв та сучасна ієрархія
Окрім нових індексів, обидві моделі отримали оновлену палітру кольорів – зокрема Akoya White та Zenith White. У салоні Emeya можна помітити 51-дюймовий проєкційний дисплей (проти 29-дюймового в Eletre) і змінені варіанти колісних дисків

Eletre 900 Sport – це динамічна версія Sport SE з полегшеним салоном. А 900 Sport Carbon додає карбоновий декор усередині й зовні, композитний капот та фірмові передні сидіння з вентиляцією і масажем

Ціни на нові Eletre та Emeya стартують у Великій Британії від £84 990 (майже 100 тисяч євро). Як на свою потужність, оздоблення та індивідуальність – це цілком конкурентна пропозиція на фоні преміального електричного сегмента. І так, Lotus ізберіг свій хист до елегантної динаміки – тільки тепер вона живиться з розетки

Читати далі
Схожі записиЕлектромобілі стали для General Motors ключовим напрямом розвитку, і достатньо один раз проїхатися на такій машині, аби відчути плавний хід, тишу та майже миттєву віддачу потужності. Саме ці відчуття добре пояснюють, чому компанія так активно інвестує в електротягу В основі кожного електромобіля GM лежить приводний модуль, який поєднує електродвигун, інвертор і редуктор. Завдання цього вузла […]
22 Грудня 2025
Компанія представила нову програмну функцію Active Noise Reduction для шасі, яка зменшує шум від шин без додаткових шумоізоляційних матеріалів або складних апаратних рішень. Розробка базується виключно на програмному забезпеченні та вже зараз демонструє помітний ефект для комфорту пасажирів Шум від шин зазвичай передається в салон через елементи підвіски, важелі та амортизатори Рішення ZF працює безпосередньо […]
22 Грудня 2025
Проблема пов’язана з роботою електронного модуля паркування, який не завжди фіксує трансмісію в паркувальному режимі Під відкликання підпадають окремі моделі Ford F-150 Lightning 2022–2026 модельних років, Mustang Mach-E 2024–2026 років та гібридний Maverick 2025–2026 років. Загалом йдеться про 272 645 автомобілів. Найбільше відкликаних авто припадає на F-150 Lightning, далі йдуть Mustang Mach-E та Maverick Hybrid […]
22 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі