Шість нових комплектацій: від 600 GT до 900 Sport Carbon
Lotus готується до гучного оновлення: вже цього літа на ринок виходять нові версії електричних моделей Eletre та Emeya з індексами 600 і 900. Усього представлено шість нових комплектацій – 600, 600 GT, 600 GT SE, 600 Sport SE, 900 Sport і 900 Sport Carbon. Новий модельний ряд логічно структурований: від базових версій з LED-оптикою, активною пневмопідвіскою та чотиризонним кліматом до топових версій із карбоновим оздобленням, вентиляцією сидінь, масажем і електрохромним дахом
Eletre 600 оснащений 29-дюймовим проєкційним дисплеєм, 15 динаміками та спортивними сидіннями з фірмової тканини LotusWear. У 600 GT з’являються 22-дюймові диски, шестипоршневі гальмівні супорти, асистент руху трасою та пакет паркування. А версії SE довершують список опцій преміум-класу
Потужність до 905 к.с. і розгін до 100 км/год менше ніж за 3 секунди
Версії з індексом 900 оснащені двомоторною системою повного приводу з віддачею до 905 к.с. (675 кВт). Emeya 900 прискорюється до 100 км/год за 2,78 секунди, а Eletre 900 – за 2,95 секунди. Топова швидкість у всіх модифікацій становить 250–256 км/год. Водночас Emeya 600 «стріляє» до 100 км/год за 4,15 с, а Eletre 600 – за 4,5 с
Щодо батарей: Emeya отримала акумулятор на 102 кВт-год із запасом ходу до 610 км за циклом WLTP. У Eletre – трохи більша батарея на 112 кВт-год, яка забезпечує до 600 км пробігу
Нові кольори, більше дисплеїв та сучасна ієрархія
Окрім нових індексів, обидві моделі отримали оновлену палітру кольорів – зокрема Akoya White та Zenith White. У салоні Emeya можна помітити 51-дюймовий проєкційний дисплей (проти 29-дюймового в Eletre) і змінені варіанти колісних дисків
Eletre 900 Sport – це динамічна версія Sport SE з полегшеним салоном. А 900 Sport Carbon додає карбоновий декор усередині й зовні, композитний капот та фірмові передні сидіння з вентиляцією і масажем
Ціни на нові Eletre та Emeya стартують у Великій Британії від £84 990 (майже 100 тисяч євро). Як на свою потужність, оздоблення та індивідуальність – це цілком конкурентна пропозиція на фоні преміального електричного сегмента. І так, Lotus ізберіг свій хист до елегантної динаміки – тільки тепер вона живиться з розетки
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі