Шість нових комплектацій: від 600 GT до 900 Sport Carbon
Lotus готується до гучного оновлення: вже цього літа на ринок виходять нові версії електричних моделей Eletre та Emeya з індексами 600 і 900. Усього представлено шість нових комплектацій – 600, 600 GT, 600 GT SE, 600 Sport SE, 900 Sport і 900 Sport Carbon. Новий модельний ряд логічно структурований: від базових версій з LED-оптикою, активною пневмопідвіскою та чотиризонним кліматом до топових версій із карбоновим оздобленням, вентиляцією сидінь, масажем і електрохромним дахом
Eletre 600 оснащений 29-дюймовим проєкційним дисплеєм, 15 динаміками та спортивними сидіннями з фірмової тканини LotusWear. У 600 GT з’являються 22-дюймові диски, шестипоршневі гальмівні супорти, асистент руху трасою та пакет паркування. А версії SE довершують список опцій преміум-класу
Потужність до 905 к.с. і розгін до 100 км/год менше ніж за 3 секунди
Версії з індексом 900 оснащені двомоторною системою повного приводу з віддачею до 905 к.с. (675 кВт). Emeya 900 прискорюється до 100 км/год за 2,78 секунди, а Eletre 900 – за 2,95 секунди. Топова швидкість у всіх модифікацій становить 250–256 км/год. Водночас Emeya 600 «стріляє» до 100 км/год за 4,15 с, а Eletre 600 – за 4,5 с
Щодо батарей: Emeya отримала акумулятор на 102 кВт-год із запасом ходу до 610 км за циклом WLTP. У Eletre – трохи більша батарея на 112 кВт-год, яка забезпечує до 600 км пробігу
Нові кольори, більше дисплеїв та сучасна ієрархія
Окрім нових індексів, обидві моделі отримали оновлену палітру кольорів – зокрема Akoya White та Zenith White. У салоні Emeya можна помітити 51-дюймовий проєкційний дисплей (проти 29-дюймового в Eletre) і змінені варіанти колісних дисків
Eletre 900 Sport – це динамічна версія Sport SE з полегшеним салоном. А 900 Sport Carbon додає карбоновий декор усередині й зовні, композитний капот та фірмові передні сидіння з вентиляцією і масажем
Ціни на нові Eletre та Emeya стартують у Великій Британії від £84 990 (майже 100 тисяч євро). Як на свою потужність, оздоблення та індивідуальність – це цілком конкурентна пропозиція на фоні преміального електричного сегмента. І так, Lotus ізберіг свій хист до елегантної динаміки – тільки тепер вона живиться з розетки
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі