Lucid отримує ще $1,5 млрд від Саудівської Аравії
Додаткові інвестиції, на додачу до $1 млрд на початку цього року, мають допомогти електромобільному стартапу розпочати масове виробництво кросовера Lucid Gravity
Виробництво електромобілів коштує недешево
Особливо для нового покоління стартапів, які намагаються конкурувати з Tesla. Lucid, одна з цих нових сміливих компаній, тепер може дихати трохи легше, отримавши вкрай необхідний фінансовий рятувальний круг від суверенного фонду Саудівської Аравії
Нещодавно представники американської компанії оголосили, що філія Державного інвестиційного фонду Саудівської Аравії (мажоритарний акціонер Lucid) надасть грошові вливання в розмірі до $1,5 млрд. За словами представників Lucid, ці гроші допоможуть забезпечити фінансування принаймні до четвертого кварталу наступного року
Плідна співпраця взаємовигідна обом сторонам
Для Саудівської Аравії підтримка Lucid – це спосіб диверсифікації капіталу, оскільки світова економіка відходить від викопного палива. А для Lucid фінансування від PIF (Public Investment Fund – фонд державних інвестицій) – величезна перевага в капіталомісткому бізнесі електромобілів
Додаткове фінансування має вирішальне значення
Lucid, як і конкуруючий стартап Rivian, щоквартально витрачає сотні мільйонів доларів. Компанія продає чудовий седан Air, але не в достатніх обсягах, щоб покрити свої величезні витрати. У понеділок компанія Lucid також підтвердила свою мету – виготовити 9000 седанів Air цього року, що лише трохи більше, ніж минулого року
Масштабування до таких обсягів виробництва, які забезпечать фінансове здоров’я компанії, потребують нових моделей для масового ринку і мільярдів доларів фінансування. Саме в цьому має допомогти Gravity, новий трирядний позашляховик. Lucid сподівається, що ця модель принесе чималу нову клієнтську базу, і ця інвестиція має допомогти виробнику електромобілів наростити виробництво на заводі в Арізоні протягом наступного року. Масове виробництво новинки має розпочатися до кінця цього року
І Lucid, і Rivian залучили великі суми, щоб подолають так звану «долину смерті» – складний період, коли витрати на розширення виробництва все ще значно перевищують доходи від продажу автомобілів. Для того ж Rivian нещодавно уклала угоду з Volkswagen Group, яка принесе $5 млрд у найближчі роки. Виробляти електромобілі не тільки важко, але й дорого