Керівник відділу зовнішнього дизайну Mercedes заявив, що люди вже звикли до електромобілів, тому немає необхідності в тому, щоб вони значно відрізнялись
Компанія Mercedes-Benz прийняла до уваги критику щодо дизайну своїх електромобілів і планує зменшити візуальну диференціацію з лінійкою моделей з ДВЗ. За словами Роберта Лєсніка, керівника відділу дизайну екстер’єру Mercedes, їхні майбутні електромобілі матимуть більше спільних рис зі своїми аналогами з ДВЗ
Лєснік пояснив, що перше покоління серії EQ, а саме седани та позашляховики EQE і EQS, мали виглядати кардинально інакше, оскільки вони знайомили клієнтів бренду з електромобілями. Однак зараз люди вже звикли до електромобілів, тож ця диференціація незабаром стане застарілою

Електромобілі Mercedes проходять через «фазу трансформації» і схожі за розміром моделі, такі як Mercedes-Benz EQE та E-Class, знову матимуть стилістично схожий дизайн. Такої стратегії дотримується BMW, у якої моделі п’ятої серії – 5-Series та i5 – мають однаковий дизайн
Лєснік боїться, що в майбутньому електромобілі можуть стати надто схожими, і саме тому їм потрібно повернутися до свого коріння та мати чіткі стильові ознаки, які асоціюються з брендом: «У Mercedes є чотири знакові решітки радіатора, більше, ніж у будь-якого іншого бренду, і ми повинні їх використовувати». Незважаючи на зміни, нове покоління електромобілів плавно відходитиме від впливу поточних моделей, зберігаючи свої аеродинамічні особливості
Нещодавно німецький бренд представив оновлену версію флагмана EQS, яка отримала більш традиційну решітку радіатора. Ці невеликі зміни роблять електромобіль набагато більш схожим на звичний Mercedes
У цьому ж контексті повністю електричний Mercedes-Benz G580 EQ виглядає майже ідентично оновленого G-класу. Дизайнерів культового позашляховика хотіли, щоб люди не могли розрізнити з 20-ти метрів який саме перед ним позашляховик – бензиновий чи суто електричний

Стиль майбутніх електромобілів Mercedes показує минулорічний концепт CLA Concept. Чотиридверне купе є прообразом серійного електромобіля, який змінить яйцеподібний силует електромобілів EQ на більш привабливі пропорції
Читати далі
Схожі записиЦього разу переможцем став надпотужний Yangwang U9 Extreme від компанії BYD, який пройшов коло менш ніж за 7 хвилин, випередивши попереднього рекордсмена Xiaomi SU7 Ultra майже на п’ять секунд Нюрбургринг, відомий як «Пекельне кільце» або «Зелене пекло», вважається одним із найскладніших треків у світі Щоб встановити рекорд, автомобіль має бути не лише швидким, а й […]
23 Жовтня 2025
Новий мотор важить усього 12,7 кілограма, тобто приблизно стільки ж, скільки звичайний велосипед, але видає 750 кіловат потужності — понад 1000 кінських сил! За цим показником він перевершує два електромотори Tesla Model 3 Performance разом узяті. Такий результат відповідає щільності потужності 59 кіловат на кілограм, що є новим еталоном для всієї галузі Попередній рекорд також […]
23 Жовтня 2025
Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі