Японський автовиробник вивів на публіку серійний варіант моделі 0 SUV – першої у повністю електричній серії, що побудована на спеціально розробленій платформі. За кросовером у 2026 році має з’явитися седан Honda 0 Saloon, орієнтований на глобальні ринки
Обидві моделі будуть побудовані на спільній архітектурі – це дозволить уніфікувати виробництво та оптимізувати компоненти
Після дебюту концепту Honda 0 SUV на CES компанія представила закамуфльований прототип моделі в Японії під час заходу Red Bull напередодні Гран-Прі Японії. Причому, за кермом був чотириразовий чемпіон Формули-1 Макс Ферстапен, а поряд сидів японський пілот Юкі Цунода, який на цих вихідних вперше виступатиме за кермом Red Bull
Електричний кросовер зберіг основні стилістичні риси, але адаптований до вимог серійного виробництва. Серед змін – нова оптика з піксельними світлодіодами, класичні зовнішні дзеркала та оновлені елементи оздоблення з чорного глянцю, інтегровані з покажчиками повороту на передніх крилах
Також були модифіковані дверні ручки – тепер вони втоплені в кузов, а задня частина отримала нове компонування світлотехніки з ліхтарями заднього ходу та центральним стоп-сигналом. Візуально автомобіль виглядає стримано та виважено, без надлишкових стилістичних акцентів – це дорослий, збалансований підхід до дизайну
Електроплатформа нового покоління та інтерфейс ASIMO OS
В основі моделі – нова модульна платформа, розроблена виключно для електромобілів. Виробник обіцяє просторий салон із хорошою оглядовістю та гнучкими можливостями конфігурації. Особливу увагу приділено ергономіці: органи керування розміщено інтуїтивно, а простір у салоні використано максимально раціонально
Цифрові функції буде реалізовано на базі операційної системи ASIMO OS, яка відповідає за мультимедіа, налаштування авто та електронні асистенти. Крім того, новинка отримає систему steer-by-wire – електронне рульове управління, яке дозволяє точніше налаштовувати зворотний зв’язок і відкриває нові можливості для інженерного тюнінгу
Виробництво в США та стратегія глобального розширення
Серійне виробництво Honda 0 SUV заплановано на 2025 рік – складання здійснюватиметься на підприємстві Honda в Огайо. Після виходу кросовера на ринок до нього приєднається й модель Honda 0 Saloon, прем’єра якої запланована на кінець 2026 року. На відміну від кросовера, седан отримає більш радикальний, клиноподібний силует, покликаний підкреслити динамічний характер електромобіля
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі