Глобальний авторинок отримав нового гравця, який змушує навіть найдешевші автомобілі на ринку виглядати переоціненими. Йдеться про Mazda EZ-60 — середньорозмірний кросовер, який стартує з ціни лише $16 800 на китайському ринку. І при цьому він пропонує такі характеристики, які раніше асоціювалися з преміум-сегментом: 255 кінських сил, запас ходу до 600 км, гігантські екрани в салоні та інноваційні технології

Mazda EZ-60 представлений у двох ключових варіантах
Гібрид із подовженим запасом ходу (EREV), де 1,5-літровий бензиновий двигун працює виключно як генератор для батареї на 31,7 кВт-год. Він живить електромотор на 255 к.с., який передає тягу на задню вісь. І повністю електрична версія, яка отримала акумулятор LFP на 77,9 кВт-год. За китайським циклом CLTC запас ходу сягає 373 милі (600 км)
Ціни виглядають надзвичайно привабливими:
- Гібридна лінійка: від $16 800 (Base) до $19 500 (Max);
- Повністю електрична: від $19 600 до $22 600 за топову комплектацію




Зовні Mazda EZ-60 зберігає знайомі риси бренду
Проте салон — це абсолютно новий рівень. Усередині встановлений величезний 26,5-дюймовий 5K-дисплей, який одночасно виконує роль мультимедійної системи та екрана для пасажира. До нього додається 100-дюймовий проекційний дисплей з доповненою реальністю та цифрові камери замість класичних дзеркал

Mazda EZ-60 з’явиться не тільки в Китаї
Виробник підтвердив експорт на вибрані ринки під назвою CX-6e, зокрема в Європу. Водночас у США його продавати не планують, тож американським покупцям залишається лише спостерігати за розвитком подій здалеку
Це вже друга електрифікована модель Mazda для Китаю після седана EZ-6, який дебютував наприкінці минулого року. І судячи з усього, компанія серйозно розширює свою електромобільну стратегію в Азії та на глобальних ринках
Читати далі
Схожі записиАмериканський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]
11 Грудня 2025
Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі