Mazda пояснила, чому переосмислила інтер’єр нового CX-5 — photo 48534

Mazda пояснила, чому переосмислила інтер’єр нового CX-5

14.07.2025
2 хвилини на прочитання

Mazda офіційно представила нове покоління свого найуспішнішого кросовера CX-5, який з моменту дебюту у 2012 році розійшовся тиражем понад 4,7 мільйона примірників 

На перший погляд, зовнішність новинки зазнала лише незначних змін. Проте найбільші нововведення стосуються салону — там відбулася справжня революція. Компанія кардинально оновила інтер’єр, зробивши його майже повністю безкнопковим. І хоча багатьом користувачам таке рішення не припало до душі, Mazda наполягає: саме цього прагнуть покупці

Mazda пояснила, чому переосмислила інтер’єр нового CX-5 — photo 2

Серед найбільш обговорюваних змін — відмова від фізичних кнопок і перемикачів, зокрема від звичної шайби між сидіннями 

Замість цього — великий сенсорний екран і голосове керування. За словами менеджерки з громадських зв’язків Mazda у Північній Америці Тамари Млинарчик, компанія провела внутрішні дослідження, які показали, що сучасні водії надають перевагу великим сенсорним дисплеям і максимально простому інтерфейсу. Згідно з цією логікою, нова мультимедійна система CX-5 пропонує інтуїтивне голосове керування кліматом, навігацією, аудіо та іншими функціями, що дозволяє менше відволікатися від дороги

Також у Mazda підкреслюють, що елементи керування на кермі розроблені з урахуванням ергономіки — вони не вимагають зайвих зусиль і не перевантажують увагу водія. Нова концепція HMI (інтерфейс взаємодії людини з машиною) покликана зменшити потребу водія відривати руки від керма і погляд від дороги, тим самим підвищуючи безпеку

Mazda пояснила, чому переосмислила інтер’єр нового CX-5 — photo 3

Цікаво, що раніше в компанії Mazda були доволі критичними щодо сенсорних дисплеїв 

У 2019 році головний інженер з питань HMI Метью Вальбуена пояснював, що при спробі дотягнутися до екрана водії мимоволі повертають кермо, що може призвести до зсуву з полоси руху. Але часи змінюються — як і підходи до дизайну та комфорту. Нова Mazda CX-5 — не єдина модель бренду з такою концепцією. Наприклад, електричні седан EZ-6 і кросовер EZ-60, створені спільно з китайським партнером Changan, вже мають схожий безкнопковий інтер’єр

Зрештою, Mazda не самотня в цьому напрямку. Наприклад, BMW вже також відмовився від фірмової обертової шайби у своїх передньопривідних моделях і планує продовжити цю стратегію у лінійці Neue Klasse. Втім, шанувальники класики все ще сподіваються, що майбутній родстер Mazda MX-5 / Miata або роторне купе, яке давно обіцяють відродити, залишаться вірними більш традиційному стилю

Читати далі

Схожі записи
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки

На стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]

15 Жовтня 2025
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки — photo 59576
Stark Future представила міський електробайк VARG MX

Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]

15 Жовтня 2025
Stark Future представила міський електробайк VARG MX — photo 59562
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів

Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]

15 Жовтня 2025
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів — photo 59548
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки

На стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]

15 Жовтня 2025
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки — photo 59576
Stark Future представила міський електробайк VARG MX

Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]

15 Жовтня 2025
Stark Future представила міський електробайк VARG MX — photo 59562
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів

Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]

15 Жовтня 2025
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів — photo 59548
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK