Mazda називає його «автомобілем мрії», і вже понад 20 тисяч покупців у Китаї з цим погодились — саме стільки передзамовлень зібрав новий електричний кросовер Mazda EZ-60 всього за два з половиною тижні. Тепер він офіційно надходить до дилерських центрів по всій країні, готуючись до повноцінного старту продажів
EZ-60 став другою повноцінною електромоделлю Mazda для китайського ринку після седана EZ-6 і першою в сегменті SUV, створеною у партнерстві з Changan Auto. У день прем’єри — 23 квітня — кросовер встановив рекорд серед електромобілів спільного виробництва в Китаї, отримавши понад 10 000 бронювань за перші 24 години

Для залучення покупців Mazda запустила унікальну програму депозитного бронювання
Достатньо внести лише 10 юанів, і щодня рахунок автоматично поповнюється ще на 10 юанів — за допомогою спеціального коду розширення. Це рішення вже викликало великий резонанс серед потенційних клієнтів
Побудований на гібридній платформі Changan, EZ-60 оснащений батареєю CATL типу LFP, яка забезпечує до 600 км автономного ходу за циклом CLTC. Також доступна версія з 1,5-літровим бензиновим двигуном — у парі з електричною тягою вона дозволяє проїхати понад 1300 км без зупинок

Габарити кросовера близькі до Tesla Model Y: довжина — 4850 мм, ширина — 1935 мм, висота — 1620 мм. Але головна ставка Mazda — не лише на розміри, а й на технології, адаптовані спеціально під китайського споживача. EZ-60 отримав одразу кілька цікавих інновацій: 100-дюймовий проєкційний дисплей без окулярів (naked-eye 3D HUD), голосове керування та розширений комплекс систем безпеки
Перші тест-драйви очікуються в липні, а поставки покупцям розпочнуться в серпні
EZ-60 вийде на глобальний ринок під назвою Mazda CX-6e. У Європі модель отримає два варіанти батарей — 68,8 кВт-год і 80 кВт-год, з пробігом до 552 км за циклом WLTP. Аналогічна архітектура ляже в основу електроседана Mazda 6e, також орієнтованого на європейського споживача

Mazda поки не розкриває повну специфікацію та ціни для глобальної версії, але обіцяє зробити це ближче до міжнародного релізу. Очевидно одне: з EZ-60 японський бренд робить серйозну заявку на успіх у найдинамічнішому електромобільному сегменті планети
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі