Mazda називає його «автомобілем мрії», і вже понад 20 тисяч покупців у Китаї з цим погодились — саме стільки передзамовлень зібрав новий електричний кросовер Mazda EZ-60 всього за два з половиною тижні. Тепер він офіційно надходить до дилерських центрів по всій країні, готуючись до повноцінного старту продажів
EZ-60 став другою повноцінною електромоделлю Mazda для китайського ринку після седана EZ-6 і першою в сегменті SUV, створеною у партнерстві з Changan Auto. У день прем’єри — 23 квітня — кросовер встановив рекорд серед електромобілів спільного виробництва в Китаї, отримавши понад 10 000 бронювань за перші 24 години

Для залучення покупців Mazda запустила унікальну програму депозитного бронювання
Достатньо внести лише 10 юанів, і щодня рахунок автоматично поповнюється ще на 10 юанів — за допомогою спеціального коду розширення. Це рішення вже викликало великий резонанс серед потенційних клієнтів
Побудований на гібридній платформі Changan, EZ-60 оснащений батареєю CATL типу LFP, яка забезпечує до 600 км автономного ходу за циклом CLTC. Також доступна версія з 1,5-літровим бензиновим двигуном — у парі з електричною тягою вона дозволяє проїхати понад 1300 км без зупинок

Габарити кросовера близькі до Tesla Model Y: довжина — 4850 мм, ширина — 1935 мм, висота — 1620 мм. Але головна ставка Mazda — не лише на розміри, а й на технології, адаптовані спеціально під китайського споживача. EZ-60 отримав одразу кілька цікавих інновацій: 100-дюймовий проєкційний дисплей без окулярів (naked-eye 3D HUD), голосове керування та розширений комплекс систем безпеки
Перші тест-драйви очікуються в липні, а поставки покупцям розпочнуться в серпні
EZ-60 вийде на глобальний ринок під назвою Mazda CX-6e. У Європі модель отримає два варіанти батарей — 68,8 кВт-год і 80 кВт-год, з пробігом до 552 км за циклом WLTP. Аналогічна архітектура ляже в основу електроседана Mazda 6e, також орієнтованого на європейського споживача

Mazda поки не розкриває повну специфікацію та ціни для глобальної версії, але обіцяє зробити це ближче до міжнародного релізу. Очевидно одне: з EZ-60 японський бренд робить серйозну заявку на успіх у найдинамічнішому електромобільному сегменті планети
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі