Mazda називає його «автомобілем мрії», і вже понад 20 тисяч покупців у Китаї з цим погодились — саме стільки передзамовлень зібрав новий електричний кросовер Mazda EZ-60 всього за два з половиною тижні. Тепер він офіційно надходить до дилерських центрів по всій країні, готуючись до повноцінного старту продажів
EZ-60 став другою повноцінною електромоделлю Mazda для китайського ринку після седана EZ-6 і першою в сегменті SUV, створеною у партнерстві з Changan Auto. У день прем’єри — 23 квітня — кросовер встановив рекорд серед електромобілів спільного виробництва в Китаї, отримавши понад 10 000 бронювань за перші 24 години

Для залучення покупців Mazda запустила унікальну програму депозитного бронювання
Достатньо внести лише 10 юанів, і щодня рахунок автоматично поповнюється ще на 10 юанів — за допомогою спеціального коду розширення. Це рішення вже викликало великий резонанс серед потенційних клієнтів
Побудований на гібридній платформі Changan, EZ-60 оснащений батареєю CATL типу LFP, яка забезпечує до 600 км автономного ходу за циклом CLTC. Також доступна версія з 1,5-літровим бензиновим двигуном — у парі з електричною тягою вона дозволяє проїхати понад 1300 км без зупинок

Габарити кросовера близькі до Tesla Model Y: довжина — 4850 мм, ширина — 1935 мм, висота — 1620 мм. Але головна ставка Mazda — не лише на розміри, а й на технології, адаптовані спеціально під китайського споживача. EZ-60 отримав одразу кілька цікавих інновацій: 100-дюймовий проєкційний дисплей без окулярів (naked-eye 3D HUD), голосове керування та розширений комплекс систем безпеки
Перші тест-драйви очікуються в липні, а поставки покупцям розпочнуться в серпні
EZ-60 вийде на глобальний ринок під назвою Mazda CX-6e. У Європі модель отримає два варіанти батарей — 68,8 кВт-год і 80 кВт-год, з пробігом до 552 км за циклом WLTP. Аналогічна архітектура ляже в основу електроседана Mazda 6e, також орієнтованого на європейського споживача

Mazda поки не розкриває повну специфікацію та ціни для глобальної версії, але обіцяє зробити це ближче до міжнародного релізу. Очевидно одне: з EZ-60 японський бренд робить серйозну заявку на успіх у найдинамічнішому електромобільному сегменті планети
Читати далі
Схожі записиПлан Європи повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння до 2035 року ще недавно виглядав як жорстка але чітка мета. Тепер ситуація змінилася. Європейський Союз офіційно відступає від ідеї повної заборони та переглядає правила для автомобільного ринку Замість вимоги скоротити викиди CO₂ з вихлопної труби на сто відсотків порівняно з рівнем 2021 року, виробникам тепер доведеться […]
17 Грудня 2025
Найдоступніший електричний кросовер Volkswagen знову потрапив у поле зору фотошпигунів і цього разу майже без маскування. Прототип ID.Cross виїхав на дороги з відкритим кузовом і навіть із фірмовим логотипом, тож приховувати походження моделі у Вольфсбурзі вже особливо не намагаються. Водночас компанія все ще пробує створити ілюзію звичайного автомобіля з бензиновим мотором, хоча електрична природа читається […]
17 Грудня 2025
Світова презентація електричного вена нового покоління відбудеться у Штутгарті, місті, де свого часу народився автомобіль. Саме VLE стане першою моделлю бренду, побудованою на новій модульній і масштабованій архітектурі для венів, яка відкриває новий етап у розвитку підрозділу Mercedes-Benz Vans Новий VLE поєднує комфорт руху, притаманний легковим моделям бізнес-класу, з універсальністю багатомісного мінівена. Салон розрахований максимум […]
17 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі