McLaren планує електрифікований кросовер
McLaren виходить зі складного періоду, та намагається оптимізувати майбутній модельний ряд, щоб забезпечити фінансову стабільність. Компанія хоче зберегти фокус на суперкарах і гіперкарах, одночасно пробуючи свої сили в новому сегменті, щоб конкурувати з Ferrari Purosangue
Міхаель Лейтерс, якого було призначено генеральним директором McLaren у 2022 році, не використовує популярні терміни «кросовер» та «позашляховик» для майбутньої моделі, беручи приклад з Ferrari. Замість цього він оперує такими словами як «більш ніж двоє дверей», «понад два сидіння» та «спільна продуктивність», наводячи туману над новою моделлю.
Через рік після першої згадки про майбутню модель Лейтерс розкрив більше інформації. У нещодавньому інтерв’ю виданню Road&Track генеральний директор McLaren сказав: «Я думаю, що розумний шлях – це технологічне партнерство, знайти партнера і створити спільний продукт, але при цьому не втратити нічого, що є основою McLaren і ДНК нашого бренду»
Що стосується технічної бази кросовера, то Лейтерс хоче знайти платформу на аутсорсі, а гібридну силову установку створити на основі існуючого ДВЗ McLaren: «Якщо ми робимо PHEV (гібрид, з можливості підзарядки ззовні), ми хочемо зрозуміти, чи зможемо використовувати нашу власну силову установку. Інтегрувати наш силовий агрегат в існуючу платформу – це був би ідеальний варіант»
Генеральний директор не прокоментував можливе партнерство з іншими автовиробниками. Однак є інформація про переговори з BMW, яка в даний час випускає плагін-гібрид XM. Лейтерс також натякнув на можливі структурні зміни в загальній архітектурі McLaren з метою зменшення маси: «Основний атрибут McLaren – легкість… У нас є компетенції світового класу, які ми могли б привнести в партнерство, навіть говорячи про структурні елементи платформи»
Що стосується конкурентів, генеральний директор McLaren хоче, щоб модель «спільної продуктивності» була ближче до території Ferrari Purosangue і Rolls-Royce Cullinan, а не до більш дешевих Lamborghini Urus, Aston Martin DBX707 та Bentley Bentayga
У тому ж інтерв’ю генеральний директор підтвердив, що перший повністю електричний суперкар McLaren знаходиться в стадії розробки, додавши, що його команда «інтенсивно» працює над проектом. Мета електромобіля – бути якомога легшим, наблизившись до показника McLaren Artura PHEV, який становить 1498 кг
Незважаючи на спад на ринку електромобілів і нещодавні повідомлення про низький інтерес заможних клієнтів до повністю електричних гіперкарів, таких як Rimac Nevera, Лейтерс вважає, що McLaren повинен бути готовим до можливих змін на ринку