Сучасний чотирициліндровий гібридний Mercedes-AMG C 63 S, що підключається до мережі, дехто вважає позбавленим характеру і душі. Що вже казати про майбутній суто електричний спортивний компактний седан, який взагалі позбудеться V8. Саме такий прототип інженери компанії випробовують на знаменитій трасі «зеленого пекла» Нюрбургрингу
Майбутній електричний Mercedes-AMG має спортивні колісні диски та посилені гальма
Ні для кого не секрет, що Mercedes-Benz наполегливо працює над створенням повністю електричного C-Class. Майбутній електричний Мерседес буде конкурувати з Tesla Model 3 і BMW i4, але на відміну від i4, який виглядає майже ідентично моделі з ДВЗ, C-Class на батареях матиме унікальний дизайн. Фотографи-шпигуни помітили його в квітні, а нещодавно більш спортивну AMG-версію зловили під час тестування на Нордшляйфе

Новий Mercedes C-Class буде конкурувати з Tesla Model 3 і BMW i4
Щільний камуфляж прикрашає весь кузов автомобіля, але є кілька помітних відмінностей у порівнянні зі звичайним електричним C-Class. Передня частина була доопрацьована і включає в себе пару аеродинамічних дифузорів по обидва боки бампера. Дизайнери також розширили передні та задні колісні арки. Однак, багато компонентів, які видно на цьому прототипі, скоріше за все, не серійні деталі, а бутафорія
Набір спортивних дисків і великі гальма додають електроседану характерного для AMG вигляду. Він також отримав невеликий спойлер на задній частині кузова, який не зустрічається на менш потужних прототипах
Невідомо, чи зможе нова модель зрівнятися з 670 к.с. нинішнього Mercedes-AMG C 63 S
В основі нового електричного C-Class, включаючи модель AMG, буде лежати фірмова платформа MB.EA-Small, а не модульна архітектура Mercedes, яка використовується в CLA EV. Інші подробиці про версію AMG невідомі, але можна з упевненістю припустити, що вона отримає пару електродвигунів. Флагманський BMW i4 M50 xDrive розвиває 536 к.с., тому Mercedes повинен з запасом перевершити цю цифру і, можливо, наблизитися до 670 к.с.
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі