Mercedes-Benz Trucks здобув титул Книги рекордів Гіннеса, здійснивши найдовший у світі безперервний рух вантажівки заднім ходом
Електричний далекомагістральний тягач eActros 600 подолав 124,7 км заднім ходом із напівпричепом, перевищивши попередній рекорд дизельної вантажівки 2020 року, який становив 89 км. Заїзд тривав понад 6 годин на закритому автодромі Motorsport Arena Oschersleben у німецькій Саксонії-Ангальт. Завдяки контрольованим умовам треку з 14 технічними поворотами вдалося уникнути перешкод, які могли б зірвати спробу рекорду
За кермом був 50-річний офіцер Бундесверу Марко Гельгреве — ініціатор рекорду та досвідчений далекобійник, який ще у 2008 році встановив особистий рекорд у 64 км. Він не лише завершив історичний заїзд, а й планує проїхати ще 30 км дорогами загального користування до нового глобального центру запчастин Daimler Truck у Гальберштадті. Його маршрут супроводжуватиме поліція задля безпеки руху
eActros 600 був оснащений інноваційними системами допомоги водію, зокрема камерною системою MirrorCam, яка значно полегшує керування заднім ходом у складних умовах. Сам автомобіль має три батарейні модулі LFP загальною потужністю 621 кВт-год, що забезпечують запас ходу до 500 км без дозарядки. Завдяки можливості підзарядки під час регламентованих зупинок, добовий пробіг може перевищувати 1000 км. За технічними параметрами, eActros 600 розрахований на повну масу зчеплення до 44 тонн і має близько 22 тонн вантажопідйомності
Ця рекордна подія стала не лише технічним досягненням, а й важливим кроком у просуванні електрифікації вантажного транспорту, підвищенні престижу професії водія та популяризації безпечного дорожнього руху. Проєкт підтримали асоціації PROFI – Pro Fahrer-Image e.V. та Blicki e.V., які займаються просвітницькою діяльністю серед дітей, молоді та громадськості щодо безпеки на дорогах та ролі водіїв у суспільстві
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі