Чому Mercedes знову інвестує в ДВЗ?
Низькі продажі електромобілів змушують Mercedes-Benz переглянути свою стратегію розвитку. До 2027 року компанія планує випустити майже 40 нових моделей, серед яких 19 будуть оснащені традиційними двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ), а 17 працюватимуть на електротязі. Це значне коригування планів, адже раніше виробник прагнув повністю перейти на електротягу до 2030 року. Водночас Mercedes скоротить витрати на 10% до 2027 року, але не планує закривати заводи в Німеччині
Новий дизайн та технології
Одним із головних уроків, які компанія засвоїла після невдалих продажів Mercedes EQS, стало оновлення дизайну. Відтепер електромобілі більше не матимуть специфічну “яйцеподібну” форму – вони будуть виглядати так само, як моделі з ДВЗ. Навіть преміальні електрокари, побудовані на окремих платформах, отримають уніфіковану стилістику з традиційними моделями
Серед новинок, які з’являться в найближчі роки:
- CLA – новий седан, що буде доступний у версіях із ДВЗ та електроприводом, причому з подібною ціною. Він стане частиною сімейства моделей, включаючи універсал та SUV;
- Електричні GLC та C-Class розширять лінійку електрокарів бренду;
- Електрична версія E-Class конкуруватиме з BMW i5;
- Оновлений S-Class – компанія не відмовляється від чотири-, шести-, восьмициліндрових моторів, а також залишає у виробництві потужний V12
Як Mercedes адаптується до економічних викликів?
Фінансові показники Mercedes-Benz за 2024 рік демонструють зниження прибутку в автомобільному секторі на 39%, що склало 8,7 млрд євро. 2025 рік може бути ще складнішим, тому компанія має намір оптимізувати виробничі витрати
Попри це, німецькі заводи залишаться в роботі, хоча частину виробництва буде перенесено до Угорщини, де витрати на виробництво на 70% нижчі. Також Mercedes планує активніше розвивати локальне виробництво в США та Китаї – це допоможе уникнути можливих митних обмежень у майбутньому
Таким чином, Mercedes робить ставку на збалансований підхід: розширює електричну лінійку, але одночасно зберігає ДВЗ, щоб задовольнити запити ринку та знизити ризики
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі