Ринок електромобілів — це поле битви, де автогіганти інвестують мільярди, але не кожна ставка виграє
Несподіваною новиною для багатьох стала інформація про те, що Mercedes-Benz планує припинити виробництво своїх відносно нових моделей — седана EQE та позашляховика EQE SUV — вже у 2026 році. Враховуючи, що ці електромобілі дебютували лише у 2021-2022 роках, такий короткий життєвий цикл свідчить про серйозну та стрімку зміну стратегії німецького преміум-бренду

У чому ж причина такого рішення? Офіційно компанія говорить про внутрішню переоцінку планів та бажання уникнути дублювання моделей. Однак ключову роль, безперечно, відіграли невтішні продажі. Наприклад, у США, одному з ключових ринків, сукупні продажі обох моделей EQE за минулий рік впали майже на 40%. Покупців, схоже, не переконали ані стартова ціна близько $65 000, ані характеристики топових AMG-версій, які за майже $100 000 пропонували скромний за сучасними мірками запас ходу у 350-370 км

Проте головна проблема, ймовірно, криється у дизайні
Вся лінійка “EQ” створювалася з пріоритетом на аеродинаміку — звідси і гладкі, “милоподібні” форми, які мали витиснути максимум кілометрів із батареї. Такий футуристичний підхід виявився суперечливим. Багато давніх шанувальників Mercedes-Benz, які звикли до строгих та представницьких силуетів, не сприйняли такий радикальний відхід від традицій
Тепер Mercedes, схоже, визнав цю помилку і готує “повернення до класики”. На зміну EQE прийде абсолютно новий, повністю електричний E-Клас. І головне — він відмовиться від аеродинамічного дизайну на користь класичного триоб’ємного седана: з чітко вираженим капотом, салоном та багажником. Це буде той самий солідний та впізнаваний E-Клас, до якого всі звикли, але з електричним серцем під капотом. Крім того, компанія готує електричні версії своїх бестселерів C-Класу та GLC, які займуть нішу трохи нижче

Що це означає для ринку? Це важливий урок для всієї індустрії
Ранні експерименти з дизайном електромобілів добігають кінця. Mercedes-Benz та інші преміум-бренди розуміють, що для успіху недостатньо просто створити ефективний електромобіль. Важливо зберегти ідентичність бренду та запропонувати клієнтам знайомий і улюблений дизайн
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025
Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025
Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі