Компанія MG підтвердила, що побудує автомобільний завод і центр досліджень і розробок (R&D) в Мексиці, ставши другим китайським автовиробником, який пустить коріння в цій країні
Колишня британська компанія з виробництва спортивних автомобілів, яка зараз належить китайській SAIC, вже продає автомобілі в Мексиці, але також хоче будувати свої автомобілі на місцевому рівні. Компанія також заявляє, що нова база допоможе їй розширити свою присутність в Карибському басейні і дозволить краще зрозуміти автомобільний ландшафт Латинської Америки
MG стверджує, що новий завод дозволить їй збирати інформацію про латиноамериканський ринок
Терміни реалізації проекту та місце розташування запланованого заводу не були названі, але Мехіко знаходиться всього в 500 милях від кордону з США, і цілком можливо, що завод може бути набагато ближче. Звісно MG не стала казати, що збирається будувати завод біля кордонів з метою розширення на ринок США в майбутньому, повідомляє Reuters
На початку року BYD зробив заяву про будівництво власного заводу в Мексиці
Інший сильний китайський автовиробник, компанія BYD оголосила про плани щодо власного заводу в Мексиці ще на початку цього року, і також заявила, що не буде використовувати свій завод для виробництва автомобілів для США. Збираючи автомобілі в Мексиці для американського ринку, MG теоретично могла б уникнути високих тарифів, нещодавно введених на автомобілі, що імпортуються в США з Китаю, але адміністрація Байдена, як повідомляється, планує посилити захист, заборонивши китайське програмне забезпечення в автономних і підключених до Інтернету автомобілях. Уряд США також тиснув на Мексику, щоб вона припинила надавати пільги китайським автовиробникам, які розглядають можливість інвестування на південь від американського кордону
Компанія Tesla роздумувала над будівництвом заводу в Мексиці, але відклала це рішення до завершення виборів у США в листопаді. Генеральний директор Ілон Маск стурбований тим, що Дональд Трамп може ввести тарифи на електромобілі, вироблені в Мексиці та імпортовані до США, повідомляє Reuters. Хоча кандидат в президенти нещодавно висловив підтримку електромобілям як вияв вдячності Маску за інвестиції в його передвиборчу кампанію
Перші моделі MG, створені під китайським контролем, були сирими, але новіші електромобілі, такі як MG4, вийшли справді хорошими продуктами. В цьому переконались і ми в IONITY, під час тестування MG4. Наступним цікавим електрокаром має стати MG Cyberster – один з небагатьох електричних спортивних автомобілів на ринку
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі