На Li Auto в США подали колективний позов до суду — photo 9618

На Li Auto в США подали колективний позов до суду

21.05.2024
62 перегляди
2 хвилини на прочитання

Китайський автовиробник Li Auto став жертвою колективного позову в США, в якому стверджується, що він завищив попит на свої автомобілі. В тому числі на нещодавно анонсований розкішний мінівен Li Mega, в результаті чого акції компанії значно впали

У позові стверджується, що Li Auto займалася шахрайством з цінними паперами, стверджуючи, що автовиробник мав дуже оптимістичні прогнози щодо Mega, та планував продавати до 8000 одиниць щомісяця. Li Auto також планувала продати від 100 до 103 тисяч автомобілів протягом першого кварталу 2024 року, але нещодавно переглянула ці оцінки до 76-78 тисяч

Вчора компанія оприлюднила свої фактичні продажі за перший квартал, які склали 80 400 штук, включаючи перші поставки семимісного електромобіля Mega. Виручка за квартал досягла 24,25 млрд юанів (близько $3,4 млрд), що на 32% більше, ніж у минулому році. Однак це не відповідає очікуванням аналітиків, які сподівались на 26,71 млрд юанів ($3,7 млрд)

На Li Auto в США подали колективний позов до суду — photo 2
Li Auto Mega

За даними CNEVPost, 21 березня засновник Li Auto Лі Сян надіслав корпоративного листа, в якому повідомив, що операційна стратегія для Mega була «неправильною». У позові також стверджується, що Li Auto структурувала свої операції навколо Mega так, ніби вона вже вступила у «фазу масштабування» продажів, надаючи пріоритет залученню клієнтів, формуванню команди та операційній ефективності, незважаючи на те, що перебувала на початковому етапі «валідації»

Новина про колективний позов спричинила падіння акцій компанії в США на 17,2%, які на біржі Nasdaq впали до $21,71

Mega є важливою моделлю для Li Auto, оскільки це перший чистий електромобіль компанії, адже до цього бренд спеціалізувався на гібридах, які мали ДВЗ в якості подовжувача ходу. Цей чималий мінівен завдовжки понад 5,3 метра спочатку коштував від 559 800 юанів ($77 500). Однак 22 квітня стартова ціна була знижена до 529 800 юанів (~$73 300)

Під кузовом Mega знаходиться акумуляторна батарея Qilin ємністю 102 кВт-год, виготовлена компанією CATL. Вона забезпечує електромобілю вражаючий запас ходу в 710 км. Всього за 12 хвилин зарядки він може відновити енергії на 500 км. Завдяки парі електродвигунів потужністю 400 кВт (536 к.с.) Mega може розганятися від 0 до 100 км/год всього за 5,5 секунд

Читати далі

Схожі записи
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK