На рекордний Xiaomi SU7 Ultra приймають замовлення за дуже привабливою ціною!
Прототип Xiaomi SU7 Ultra встановив новий рекорд на Нюрбургринзі серед чотиридверних електромобілів, завершивши коло за 6:46.874. Цей результат зробив авто на понад 20 секунд швидшим за Porsche Taycan Turbo GT. За кермом знаходився британський пілот Девід Піттард, який переміг у 24-годинних перегонах на Нюрбургринзі у 2023 році. Важливо, що цей час було досягнуто з першої спроби, навіть попри 10-секундну втрату потужності під час заїзду. Імовірно, без цієї зупинки результат міг бути ще кращим
Вражаючі характеристики та продуктивність
Серійна версія SU7 Ultra, хоч і не повторила рекорд прототипу, обіцяє подібні технічні показники. Електромобіль оснащений трьома моторами загальною потужністю 1526 к.с.: двома флагманськими V8s і одним V6s. Завдяки цьому електромобіль розганяється до 100 км/год за 1,98 секунди і до 200 км/год за 5,86 секунди, з максимальною швидкістю 350 км/год. Для живлення використовується батарея CATL Qilin 2.0, що забезпечує запас ходу до 630 км за циклом CLTC. Xiaomi покращила систему охолодження для стійкості до високих навантажень на треку, що дозволяє електрокару витримати два поспіль кола на Нюрбургринзі без перегріву
Гальмівна система та аеродинамічні рішення
SU7 Ultra обладнаний карбон-керамічними гальмами, які забезпечують зупинку з 100 км/год на відстані лише 30,8 метра. Передні гальмівні диски мають діаметр 430 мм, що робить їх найбільшими серед серійних седанів. Гальмівні супорти поставляє компанія Akebono: шість поршнів спереду і чотири — ззаду. Автомобіль також оснащений новою системою підвіски з повітряними пружинами з подвійною камерою і регульованими амортизаторами, з можливістю заміни на Bilstein Evo T1 з 10 рівнями регулювання. Торквекторинг дозволяє перерозподіляти потужність моторів до 500 разів на секунду для кращої керованості
Аеродинамічні рішення в серійній версії менш агресивні, ніж у прототипу. Зокрема, заднє антикрило зменшено, а також додано новий сплітер та активний дифузор, що регулюється під час руху. Автомобіль генерує до 285 кг притискної сили, яка сприяє стабільності на високих швидкостях
Інтер’єр та цифрові рішення
Інтер’єр SU7 Ultra отримав ряд змін для більш спортивного вигляду та функціональності. Кермо має сплощену верхню та нижню частини, маркер о 12-й годині і оздоблення з алькантари та карбонових вставок, а також червону кнопку Boost. Інші частини салону також обшиті алькантарою. Оновлений інтерфейс дисплеїв і новий додаток Racetrack Master дозволяють водіям записувати заїзди і переглядати ключові параметри продуктивності в реальному часі
Перші поставки клієнтам заплановані на березень 2025 року, а ціни стартують від 814 900 юанів (~$114 000). За перші 10 хвилин після презентації Xiaomi отримала 3680 передзамовлень на цей автомобіль, що свідчить про високий інтерес до моделі
Xiaomi SU7 Ultra демонструє амбіції компанії у світі електромобілів, встановлюючи нові стандарти потужності та швидкості для чотиридверних седанів