ZF Aftermarket розширює асортимент запчастин для електромобілів. Новим продуктом для вторинного ринку запасних частин став електронний підсилювач гальм (Electronic Brake Booster або EBB) від бренду TRW. Ця система є невід’ємною частиною гальмівної системи автомобілів, які не мають двигуна внутрішнього згоряння або використовують його лише з перервами (як плагін-гібриди)
Електромобілі та автомобілі з гібридними двигунами ставлять нові виклики перед гальмівною системою. З одного боку, система управління гальмами повинна бути здатна поєднувати ефект двох систем гальмування (рекуперації та звичайного фрикційного гальмування). Це повинно відбуватися непомітно для водія, а рекуперація має накопичувати якомога більше енергії. З іншого боку, підвищити потужність гальм за допомогою вакууму в електромобілях не вийде, тому для підсилення гальмівної сили потрібне нове джерело живлення
Система підтримує багато функцій допомоги водієві для електромобілів
Тому технологічна група TRW розробила гальмівну систему, яка відповідає цим вимогам, і забезпечує широкий спектр додаткових функцій комфорту та допомоги водієві. До них відносяться:
- RBC (Roll Back Compensation): Компенсація довшого ходу педалі в гальмівних системах з низьким опором;
- PFC (компенсація сили натискання на педаль): рівномірний тиск на педаль незалежно від сили рекуперативного гальмування;
- EBR (зовнішнє гальмування): Автоматичне забезпечення гальмівного тиску в залежності від вимог системи контролю динаміки автомобіля;
- EPC (Enhanced Performance Curve): програмні, змінні характеристики гальмівного зусилля;
- PRL (Логіка зниження тиску): Зниження тиску на педаль під час зупинки автомобіля або втручання ABS
Система здатна підтримувати функції високоавтоматизованого та автономного водіння в майбутньому
Електронний підсилювач гальм не тільки усуває необхідність у вакуумному насосі та шлангах, що йдуть з ним, але й займає мало місця для встановлення завдяки своїй компактній конструкції. Крім того, він гарантує більш швидке нарощування гальмівного тиску, ніж вакуумний підсилювач, що призводить до скорочення гальмівного шляху в екстрених ситуаціях
Підходить для всіх класів електромобілів
EBB може використовуватися на різних класах транспортних засобів. Наразі система використовується як оригінальне обладнання (OE) в декількох моделях, що базуються на модульному електричному комплекті Volkswagen (MEB). Асортимент охоплює моделі від ID.3 та ID.4 до ID.Buzz MPV. Тепер, під брендом TRW, ZF Aftermarket зробив електронний підсилювач гальм доступним для вторинного ринку запасних частин. На початковому етапі три номери деталей охоплюють наступні електрокари: VW ID.3, ID.4, ID.5, AUDI Q4 e-tron, Skoda Enyak і Cupra Born. ZF Aftermarket планує постійно розширювати свій асортимент запасних частин та пропозицію для електромобілів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі