Radar R6 вже завоював звання найбільш продаваного електропікапа у себе на батьківщині, займаючи понад половину ринку, що само по собі є вражаючим досягненням. Головне питання: чи зможе він повторити цей успіх за межами Китаю та завоювати симпатії покупців на глобальній арені, де конкуренція на ринку EV-пікапів стає дедалі жорсткішою?
За брендом Radar стоїть Geely, якому належить Volvo, Lotus та низка інших відомих марок
Geely запустив Radar у 2022 році, позиціонуючи його як перший у Піднебесній бренд, який виробляє електромобілі для активного способу життя та відпочинку на природі. Вже за кілька місяців Radar представив свій перший (і наразі головний) автомобіль – пікап Radar R6. На старті продажів у Китаї його ціна починалася від досить привабливих 178 800 юанів (еквівалент $25 000), що зробило його доступним для широкого кола покупців
Технічно R6 — це повністю електричний пікап, що базується на сучасній модульній електричній платформі Geely SEA. Ця платформа, до речі, також використовується для таких автомобілів, як електричний мінівен Volvo EM90, що підкреслює її універсальність та технологічність
Пікап пропонується з трьома варіантами ємності тягової батареї: 63 кВт-год, 86 кВт-год та 100 кВт-год. Максимальний запас ходу за оптимістичним китайським циклом CLTC складає до 632 кілометрів для версії зі 100 кВт-год
У Radar стверджують, що R6 (який на експортних ринках називається RD6 або Riddara) — це «більше, ніж просто пікап». Завдяки платформі SEA та сучасним налаштуванням, він пропонує вражаючий комфорт та керованість, що більше нагадує SUV, аніж класичний вантажний автомобіль. Глобальна версія Riddara пропонується як із заднім (RWD), так і з повним приводом (AWD)
За останні два роки (2023-2024 рр. і початок 2025-го) Radar R6 незмінно утримував звання найбільш продаваного електропікапа у Китаї, контролюючи понад 50% сегмента. Спираючись на цей успіх, Geely активно почала експортувати модель на нові світові ринки, причому вже під іншою назвою – Riddara. Одним з перших напрямків став Таїланд
І ця експансія відбувається стрімко: наразі Riddara доступна для замовлення вже у понад 50 країнах та регіонах світу! Географія охоплює частини Європи, Близького Сходу, Південно-Східної Азії, а також Центральної та Південної Америки
«У 2025 році бренд Geely Riddara увійде у нову, активнішу фазу глобальної експансії та співпраці», – заявив пан Лінг Шицюань, гендиректор бренду Riddara, під час однієї з конференцій на початку 2025 року, підкреслюючи амбітні плани. Бренд планує нарощувати присутність на ключових зростаючих ринках, таких як Таїланд, Саудівська Аравія та Бразилія, ставлячи за мету реалізувати до 30 000 автомобілів та здобути «лідерство на ринку NEV пікапів у кожному регіоні» присутності. (NEV – New Energy Vehicle, термін, що охоплює електромобілі та гібриди з можливістю підзарядки). Одним з найсвіжіших прикладів такої експансії стала угода Geely з Capital Smart Motors (CSM) про вихід Riddara на ринок Пакистану
Топовий варіант з повним приводом (AWD) може похвалитися вражаючими показниками для пікапа: тягове зусилля до 3000 кг дозволяє без проблем буксирувати важкі причепи, глибина подолання водних перешкод (броду) становить приблизно 81,5 см, а розгін з місця до 100 км/год займає лише 4,5 секунди!
Для розуміння контексту та масштабу, погляньмо на іншого відомого електричного «монстра» – Tesla Cybertruck AWD. Ця модель має запас ходу 325 миль (520 км) за циклом EPA, значно більше тягове зусилля до 11 000 фунтів (близько 4990 кг), а час розгону 0-96 км/год становить 4,1 секунди. Очевидно, Cybertruck – це інша ліга за показниками потужності та тяги, але Radar R6/Riddara теж не пасе задніх у своєму сегменті, пропонуючи більш ніж гідні характеристики за значно меншу ціну
Цікавий факт: у Китаї під брендом Radar випускається ще один, значно доступніший електричний пікап, що отримав назву King Kong. Його ціна починається від неймовірно низьких 99 800 юанів, що еквівалентно близько $13 700! Цей «народний» пікап також доступний з заднім та повним приводом і пропонує запас ходу за циклом CLTC до 605 кілометрів. Поки що King Kong орієнтований лише на внутрішній ринок, хоча така доступна модель була б цікава на багатьох ринках
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі