Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158

Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

28.11.2025
3 хвилини на прочитання

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 мільйона, тому Roadster залишиться ексклюзивною забавкою для небагатьох по-справжньому заможних прихильників електричної швидкості

Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 2

Lotus Evija, Pininfarina Battista та Rimac Nevera давно перетворилися на символи найрідкісніших і водночас найдивовижніших електричних гіперкарів сучасності. Aspark Owl впевнено стає поруч із цими машинами й додає до їхнього пантеону власний неповторний характер

У кожному аспекті Owl виглядає настільки ж абсурдно потужним, як і його титуловані суперники. Повністю електрична силова установка відправляє його у клуб найекстремальніших автомобілів на батареях, а надзвичайно обмежений тираж перетворює машину на майже недосяжну колекційну рідкість. Японський виробник прагне посилити інтерес до моделі ще більше, презентуючи її відкриту версію Roadster

Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 3

Aspark Owl Roadster позиціюють як найдинамічніший електричний родстер на планеті 

Відкритий верх підкреслює стихію машини, а силова установка вражає потужністю у 1953 кінські сили. Теоретично він здатний розігнатися до 413 кілометрів на годину, а до 300 кілометрів на годину долітає менш ніж за десять секунд. Настільки шаленими характеристиками Roadster автоматично замикає коло найбільш безкомпромісних дорожніх гіперкарів світу

Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 4

Рідкість і така вибухова продуктивність закономірно мають космічну ціну. За попередніми оцінками, вартість Roadster стартуватиме з позначки у $3,5 мільйона, отже доступним він стане лише для обраних

Під карбоновими панелями Roadster зберігає інженерну філософію купе 

Силова установка складається з чотирьох незалежних електромоторів, які разом видають 1953 кінські сили і 1920 Нм моменту, доступного з першого натиску на педаль. Така база дарує приголомшливу динаміку: розгін до 100 км/год займає 1,78 секунди, до 200 км/год – 4,76 секунди, а до 300 км/год – 9,74 секунди. Теоретичний максимум становить 413 км/год, але у дорожньому режимі електроніка стримує швидкість на рівні 350 км/год. Попри величезну потужність і батарею на 69 кВт-год, маса Roadster становить 1900 кілограмів – доволі скромний показник для автомобіля такого класу

Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 5

Конструкцію формує карбоновий монокок і підвіска типу double wishbone із можливістю змінювати кліренс у межах від 80 до 160 міліметрів. Гальмівна система базується на карбоново-керамічних дисках із десятьма супортами спереду, а активна аеродинаміка включає регульоване заднє антикрило, яке тримає машину стабільною навіть на небезпечних швидкостях. Roadster пропонує кілька режимів керування: від зимових до максимально агресивних спортивних

Відкритий дах стає центральним елементом образу нової модифікації. Команда Aspark описує поїздку як відчуття повного злиття з дорогою, коли звук, повітряні потоки й найменші вібрації сприймаються набагато інтенсивніше

Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 6

Офіційна ціна поки не названа, але орієнтовна вартість кожного з приблизно двадцяти запланованих екземплярів перевищить $3,5 мільйона. Roadster здатний увійти до переліку найдорожчих електричних автомобілів світу й навіть залишає позаду Lotus Evija з її цінником у $2,3 мільйона 

Читати далі

Схожі записи
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK