На автосалоні в Шанхаї Nissan показав одразу кілька електрифікованих моделей, але одна з них заслуговує особливої уваги – новий седан Nissan N7, створений у співпраці з китайським концерном Dongfeng. Електромобіль вражає своєю аеродинамікою, але залишає питання щодо візуального характеру та технічного наповнення

Рекордний аеродинамічний опір, але мінімум емоцій
Коефіцієнт аеродинамічного опору у N7 – всього 0,208 Cd. У цьому параметрі він поступається лише Mercedes-Benz EQS (0,202). Водночас прагнення до максимальної обтічності, як і у випадку з EQS, позначилось на дизайні: кузов вийшов надто стриманим, майже безхарактерним

М’які лінії, гладкі панелі, відсутність візуальних акцентів – усе це підпорядковано ефективності, але не естетиці. В автомобілі намагаєшся побачити щось сміливе, а натомість отримуєш аеродинамічну тишу




Салон без кнопок, але з масажем і міні-холодильником
Інтер’єр продовжує ту ж лінію – спокійний, сучасний, але дуже цифровий та «пісний». Перед водієм – 15,6-дюймовий екран у форматі планшета, ще один дисплей виконує функцію панелі приладів. Жодної кнопки на центральній консолі не знайти – лише дві фізичні кнопки на кермі

Втім, є чим вразити у сфері комфорту. Передні сидіння мають систему адаптації постави на основі штучного інтелекту, яка аналізує сигнали з 49 сенсорів, а також 12-точкову функцію масажу. У підлокітнику сховано мікро-холодильник, який може охолоджувати напої до -6°C або підігрівати до +55°C

Техніка без проривів: стара архітектура і стандартна потужність
Під капотом – нічого надзвичайного. Жодної 800-вольтової архітектури, як у конкурентів. Лише перевірена 400-вольтова електрика і вибір між батареями 58 або 73 кВт-год. Потужність – від 215 до 268 к.с.

Максимальний запас ходу – до 635 км, але це за китайським протоколом CLTC, який відомий своєю «оптимістичністю». Реальні показники за EPA будуть значно нижчими

Для Китаю – і тільки для Китаю
Nissan N7 збирається в Китаї й орієнтований виключно на місцевий ринок. Версії для США чи Європи наразі не плануються. І сам виробник це визнає: автомобіль покликаний стати практичним, тихим і передбачуваним електроседаном для локального ринку, без надмірних амбіцій на глобальні лаври

Nissan N7 – це про раціональність, а не емоції. Він досконало обтічний, з технологічним інтер’єром і комфортом бізнес-класу. Але якщо ви шукаєте харизму, драйв і характер — доведеться подивитись в іншому сегменті
Читати далі
Схожі записиНовий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]
20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]
20 Грудня 2025
На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]
20 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі