Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 38950

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208

24.04.2025
3 хвилини на прочитання

На автосалоні в Шанхаї Nissan показав одразу кілька електрифікованих моделей, але одна з них заслуговує особливої уваги – новий седан Nissan N7, створений у співпраці з китайським концерном Dongfeng. Електромобіль вражає своєю аеродинамікою, але залишає питання щодо візуального характеру та технічного наповнення

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 2

Рекордний аеродинамічний опір, але мінімум емоцій 

Коефіцієнт аеродинамічного опору у N7 – всього 0,208 Cd. У цьому параметрі він поступається лише Mercedes-Benz EQS (0,202). Водночас прагнення до максимальної обтічності, як і у випадку з EQS, позначилось на дизайні: кузов вийшов надто стриманим, майже безхарактерним

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 3

М’які лінії, гладкі панелі, відсутність візуальних акцентів – усе це підпорядковано ефективності, але не естетиці. В автомобілі намагаєшся побачити щось сміливе, а натомість отримуєш аеродинамічну тишу

Салон без кнопок, але з масажем і міні-холодильником 

Інтер’єр продовжує ту ж лінію – спокійний, сучасний, але дуже цифровий та «пісний». Перед водієм – 15,6-дюймовий екран у форматі планшета, ще один дисплей виконує функцію панелі приладів. Жодної кнопки на центральній консолі не знайти – лише дві фізичні кнопки на кермі

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 8

Втім, є чим вразити у сфері комфорту. Передні сидіння мають систему адаптації постави на основі штучного інтелекту, яка аналізує сигнали з 49 сенсорів, а також 12-точкову функцію масажу. У підлокітнику сховано мікро-холодильник, який може охолоджувати напої до -6°C або підігрівати до +55°C

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 9

Техніка без проривів: стара архітектура і стандартна потужність 

Під капотом – нічого надзвичайного. Жодної 800-вольтової архітектури, як у конкурентів. Лише перевірена 400-вольтова електрика і вибір між батареями 58 або 73 кВт-год. Потужність – від 215 до 268 к.с.

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 10

Максимальний запас ходу – до 635 км, але це за китайським протоколом CLTC, який відомий своєю «оптимістичністю». Реальні показники за EPA будуть значно нижчими

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 11

Для Китаю – і тільки для Китаю 

Nissan N7 збирається в Китаї й орієнтований виключно на місцевий ринок. Версії для США чи Європи наразі не плануються. І сам виробник це визнає: автомобіль покликаний стати практичним, тихим і передбачуваним електроседаном для локального ринку, без надмірних амбіцій на глобальні лаври

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 12

Nissan N7 – це про раціональність, а не емоції. Він досконало обтічний, з технологічним інтер’єром і комфортом бізнес-класу. Але якщо ви шукаєте харизму, драйв і характер — доведеться подивитись в іншому сегменті

Читати далі

Схожі записи
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK