На автосалоні в Шанхаї Nissan показав одразу кілька електрифікованих моделей, але одна з них заслуговує особливої уваги – новий седан Nissan N7, створений у співпраці з китайським концерном Dongfeng. Електромобіль вражає своєю аеродинамікою, але залишає питання щодо візуального характеру та технічного наповнення
Рекордний аеродинамічний опір, але мінімум емоцій
Коефіцієнт аеродинамічного опору у N7 – всього 0,208 Cd. У цьому параметрі він поступається лише Mercedes-Benz EQS (0,202). Водночас прагнення до максимальної обтічності, як і у випадку з EQS, позначилось на дизайні: кузов вийшов надто стриманим, майже безхарактерним
М’які лінії, гладкі панелі, відсутність візуальних акцентів – усе це підпорядковано ефективності, але не естетиці. В автомобілі намагаєшся побачити щось сміливе, а натомість отримуєш аеродинамічну тишу
Салон без кнопок, але з масажем і міні-холодильником
Інтер’єр продовжує ту ж лінію – спокійний, сучасний, але дуже цифровий та «пісний». Перед водієм – 15,6-дюймовий екран у форматі планшета, ще один дисплей виконує функцію панелі приладів. Жодної кнопки на центральній консолі не знайти – лише дві фізичні кнопки на кермі
Втім, є чим вразити у сфері комфорту. Передні сидіння мають систему адаптації постави на основі штучного інтелекту, яка аналізує сигнали з 49 сенсорів, а також 12-точкову функцію масажу. У підлокітнику сховано мікро-холодильник, який може охолоджувати напої до -6°C або підігрівати до +55°C
Техніка без проривів: стара архітектура і стандартна потужність
Під капотом – нічого надзвичайного. Жодної 800-вольтової архітектури, як у конкурентів. Лише перевірена 400-вольтова електрика і вибір між батареями 58 або 73 кВт-год. Потужність – від 215 до 268 к.с.
Максимальний запас ходу – до 635 км, але це за китайським протоколом CLTC, який відомий своєю «оптимістичністю». Реальні показники за EPA будуть значно нижчими
Для Китаю – і тільки для Китаю
Nissan N7 збирається в Китаї й орієнтований виключно на місцевий ринок. Версії для США чи Європи наразі не плануються. І сам виробник це визнає: автомобіль покликаний стати практичним, тихим і передбачуваним електроседаном для локального ринку, без надмірних амбіцій на глобальні лаври
Nissan N7 – це про раціональність, а не емоції. Він досконало обтічний, з технологічним інтер’єром і комфортом бізнес-класу. Але якщо ви шукаєте харизму, драйв і характер — доведеться подивитись в іншому сегменті
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі