Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 38950

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208

24.04.2025
3 хвилини на прочитання

На автосалоні в Шанхаї Nissan показав одразу кілька електрифікованих моделей, але одна з них заслуговує особливої уваги – новий седан Nissan N7, створений у співпраці з китайським концерном Dongfeng. Електромобіль вражає своєю аеродинамікою, але залишає питання щодо візуального характеру та технічного наповнення

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 2

Рекордний аеродинамічний опір, але мінімум емоцій 

Коефіцієнт аеродинамічного опору у N7 – всього 0,208 Cd. У цьому параметрі він поступається лише Mercedes-Benz EQS (0,202). Водночас прагнення до максимальної обтічності, як і у випадку з EQS, позначилось на дизайні: кузов вийшов надто стриманим, майже безхарактерним

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 3

М’які лінії, гладкі панелі, відсутність візуальних акцентів – усе це підпорядковано ефективності, але не естетиці. В автомобілі намагаєшся побачити щось сміливе, а натомість отримуєш аеродинамічну тишу

Салон без кнопок, але з масажем і міні-холодильником 

Інтер’єр продовжує ту ж лінію – спокійний, сучасний, але дуже цифровий та «пісний». Перед водієм – 15,6-дюймовий екран у форматі планшета, ще один дисплей виконує функцію панелі приладів. Жодної кнопки на центральній консолі не знайти – лише дві фізичні кнопки на кермі

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 8

Втім, є чим вразити у сфері комфорту. Передні сидіння мають систему адаптації постави на основі штучного інтелекту, яка аналізує сигнали з 49 сенсорів, а також 12-точкову функцію масажу. У підлокітнику сховано мікро-холодильник, який може охолоджувати напої до -6°C або підігрівати до +55°C

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 9

Техніка без проривів: стара архітектура і стандартна потужність 

Під капотом – нічого надзвичайного. Жодної 800-вольтової архітектури, як у конкурентів. Лише перевірена 400-вольтова електрика і вибір між батареями 58 або 73 кВт-год. Потужність – від 215 до 268 к.с.

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 10

Максимальний запас ходу – до 635 км, але це за китайським протоколом CLTC, який відомий своєю «оптимістичністю». Реальні показники за EPA будуть значно нижчими

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 11

Для Китаю – і тільки для Китаю 

Nissan N7 збирається в Китаї й орієнтований виключно на місцевий ринок. Версії для США чи Європи наразі не плануються. І сам виробник це визнає: автомобіль покликаний стати практичним, тихим і передбачуваним електроседаном для локального ринку, без надмірних амбіцій на глобальні лаври

Невиразний Nissan N7 має видатний коефіцієнт лобового опору – 0,208 — photo 12

Nissan N7 – це про раціональність, а не емоції. Він досконало обтічний, з технологічним інтер’єром і комфортом бізнес-класу. Але якщо ви шукаєте харизму, драйв і характер — доведеться подивитись в іншому сегменті

Читати далі

Схожі записи
Компанія Rimac представила електричний гіперкар Nevera R Founder’s Edition

Новий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]

20 Грудня 2025
Компанія Rimac представила електричний гіперкар Nevera R Founder’s Edition — photo 66512
Електричний Dodge Charger Daytona оновився та… став дорожчим

Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]

20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona оновився та… став дорожчим — photo 66497
Для електричного пікапу Rivian R1T створили сонячні панелі

На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport  Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]

20 Грудня 2025
Для електричного пікапу Rivian R1T створили сонячні панелі — photo 66478
Компанія Rimac представила електричний гіперкар Nevera R Founder’s Edition

Новий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]

20 Грудня 2025
Компанія Rimac представила електричний гіперкар Nevera R Founder’s Edition — photo 66512
Електричний Dodge Charger Daytona оновився та… став дорожчим

Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]

20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona оновився та… став дорожчим — photo 66497
Для електричного пікапу Rivian R1T створили сонячні панелі

На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport  Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]

20 Грудня 2025
Для електричного пікапу Rivian R1T створили сонячні панелі — photo 66478
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK