Німеччина буде субсидувати електромобілі після різкого падіння продажів
Податкові пільги націлені на більш дорогі службові автомобілі в надії підвищити попит на електромобілі
Менш ніж через рік після того, як Німеччина різко скоротила субсидії на електромобілі, федеральний уряд хоче запровадити податкові пільги для службових електромобілів. Цей крок був зроблений після того, як керівництво VW пригрозило закрити німецькі заводи через недостатній попит
Нові стимули включають “амортизаційну надбавку” для службових автомобілів з нульовим рівнем викидів, що діятиме з 1 липня 2024 року до грудня 2028 року. Це дозволить компаніям претендувати на податкове вирахування в розмірі 40 відсотків від вартості електромобіля в рік придбання, з поступовим зниженням ставки до 6 відсотків
Крім того, верхня межа ціни для податкових пільг на електромобілі була збільшена з 70 000 євро (77 697 доларів США) до 95 000 євро (105 446 доларів США). Хоча останні заходи явно спрямовані на більш преміальний сегмент ринку електромобілів, німецькі чиновники сподіваються, що ці заходи сприятимуть загальному зростанню продажів електромобілів, допомагаючи місцевим автовиробникам впоратися зі складними ринковими умовами
Водії службових автомобілів також отримають вигоду від нових правил, які можуть значно зменшити їхні щомісячні платежі. Зокрема, їхній оподатковуваний дохід збільшується на 0,25 відсотка від валової ціни електромобіля на місяць. Для порівняння, для гібридів і PHEV ставка становить 0,5%, а для автомобілів з ДВЗ – 1%.
Як повідомляє Auto Bild, це означає щомісячні платежі в розмірі 237,5 євро (264 долари США) замість 950 євро (1 055 доларів США) за електромобіль вартістю 95 000 євро (105 446 доларів США)
За оцінками, субсидії на електромобілі обійдуться в 540 мільйонів євро (600 мільйонів доларів США). Уряд Німеччини вважає, що збільшення кількості електромобілів на німецьких дорогах підвищить сприйняття електронної мобільності та стимулюватиме попит на електромобілі
Ринок електромобілів у Німеччині не відновився після скасування екологічних пільг у грудні 2023 року. Згідно з останніми даними, продажі електромобілів у Німеччині впали на 69% у серпні 2024 року порівняно з тим же місяцем минулого року, після падіння на 37% у липні
На нещодавній зустрічі з робітниками високопосадовці Volkswagen заявили, що розглядають можливість закриття німецьких заводів. Компанія звинувачує ринкові умови у втраті продажів близько півмільйона автомобілів, що еквівалентно двом заводам. Нові стимули можуть допомогти уникнути закриття заводів, яке зашкодить економіці країни