Німецька компанія ZF представила цікаву інновацію для електромобілів — photo 39854

Німецька компанія ZF представила цікаву інновацію для електромобілів

02.05.2025
3 хвилини на прочитання

ZF, німецький постачальник, відомий передусім своїми шести- та восьмиступінчастими автоматичними трансмісіями, прагне модернізувати традиційний генератор, який сьогодні використовується в електромобілях зі збільшеним запасом ходу (EREV). Невеликий бензиновий двигун тут запускає генератор для зарядки батарей. Але цей генератор може бути й додатковим електромотором

Як правило, плагін-гібрид (PHEV) та електромобіль зі збільшеним запасом ходу (EREV) мають багато спільного. Тут є бензиновий двигун, високовольтна батарея та електромотор. Однак, головна відмінність полягає в тому, що в EREV бензиновий двигун не має механічного зв’язку з колесами. Натомість його єдина функція – обертати електричний генератор. Він подає енергію в батарею, збільшуючи запас ходу

Німецька компанія ZF представила цікаву інновацію для електромобілів — photo 2

Тепер ZF прагне додати ще один рівень до цієї схеми 

Компанія дозволяє генератору, частині системи, також живити пару коліс. Розробку назвали Electric Range Extender Plus (eRE+). Це частина нової лінійки збільшувачів запасу ходу, котрі підтримують як 400-вольтові, так і 800-вольтові енергетичні системи. Вони інтегрують інвертор, планетарний редуктор та необхідне програмне забезпечення

Новітня розробка ZF цікава тим, що eRE+ також має вбудоване зчеплення та диференціал. Він може використовуватися або як генератор струму, або як додатковий вторинний привід. Це економить час та гроші для автовиробника, адже все інтегровано в єдиний блок

Німецька компанія ZF представила цікаву інновацію для електромобілів — photo 3

Важливо пам’ятати, що бензиновий двигун, приєднаний до електричного генератора, все одно фізично не приводить колеса в рух. Його єдине призначення – обертати генератор. І саме генератор – по суті, електромотор – може надсилати потужність на колеса

Виробництво новинки почнеться наступного року. Electric Range Extender Plus можна налаштувати так, аби він видавав від 70 до 150 кіловат (від 94 до 201 кінської сили). Остання ж версія більш традиційного збільшувача запасу ходу (eRE) має потужність від 70 до 110 кВт (від 94 до 147 к.с.). Він краще підходить для використання на задній осі, тоді як Extender Plus, ймовірно, розмістять під капотом, як у бензинового автомобіля. Разом вони можуть забезпечити понад 300 к.с., чого цілком достатньо

Німецька компанія ZF представила цікаву інновацію для електромобілів — photo 4

Чому ж виробники докладають зусиль для розробки такої системи, коли можна просто встановити плагін-гібридну силову установку? 

За словами ZF, котра також виробляє трансмісії, шлях EREV, як правило, дешевший. Особливо це стосується випадків, коли автовиробник вклав значні кошти в нові платформи електромобілів, які не призначені для бензинових силових агрегатів

«Зростання попиту на збільшувачі запасу ходу свідчать, що потенціал цієї технології далеко не вичерпаний. Зокрема, це стосується моделей на платформах, котрі вже розроблені для акумуляторно-електричних силових ліній», – зазначив доктор Отмар Шаррер, старший віцепрезидент з досліджень, розробок та електрифікованих трансмісій ZF

Використовуючи цю технологію, автомобільна компанія теоретично може встановити невеликий двигун під капотом. При цьому вона зможе повною мірою використовувати чудову платформу для електромобілів. Але ZF не єдиний постачальник, котрий досліджує шляхи адаптації платформ електромобілів. Нещодавно спільне підприємство Renault та Geely – Horse Powertrain – показувало свою ідею перетворення електромобілів на гібриди

Читати далі

Схожі записи
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK