Компанія Nio вже більше двох років обіцяє випустити електромобіль з напівтвердотільною батареєю і нарешті підтвердила, що 1 червня довгоочікувана батарея стане доступною
Щільність енергії нового акумулятора становить 360 Вт-год/кг – це найбільший показник серед усіх серійних акумуляторів для електромобілів у Китаї. Він має такі ж розміри, як і всі інші акумулятори Nio, і важить лише на 20 кг більше, ніж флагманський літій-іонний акумулятор Nio ємністю 100 кВт-год. Цікаво, що напівтвердотільний акумулятор буде доступний лише для оренди і не може бути встановлений в якості стандартної комплектації в нових моделях Nio
Місцеві ЗМІ повідомляють, що власники автомобілів Nio, які мають батарею на 70 або 75 кВт-год, повинні будуть платити 150 юанів ($21) на день за використання батареї на 150 кВт-год. Ті, хто їздить на моделі Nio з пакетом на 100 кВт-год, повинні будуть платити 100 юанів ($14) на день за напівтвердотільний варіант. Китайський автовиробник вирішив не продавати акумуляторні батареї на 150 кВт-год через їхню непомірну вартість. Насправді, деякі магазини вважають, що він коштує приблизно стільки ж, скільки Nio ET5, який починається від 328 000 юанів ($45 000)
Хоча батарея дорога, вона забезпечує флагманському седану ET7 вражаючий запас ходу. Під час нещодавнього тестування в реальних умовах Nio проїхав 665 миль (1070 км) на одному заряді від Куньміна до Чжаньцзяна. Цей рекорд стає ще більш вражаючим, якщо врахувати, що автомобіль перевозив вантаж масою 200 кг і піднявся на висоту 1875 метрів під час своєї подорожі
Компанія Nio не повідомила, як швидко заряджається ця акумуляторна батарея, але оскільки всі батареї будуть знаходитися на станціях заміни батарей Nio, це не має значення, оскільки водії зможуть замінити батарею, коли запас ходу буде низьким
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі