Nio пропонуватиме напівтвердотільну батарею в аренду
Компанія Nio вже більше двох років обіцяє випустити електромобіль з напівтвердотільною батареєю і нарешті підтвердила, що 1 червня довгоочікувана батарея стане доступною
Щільність енергії нового акумулятора становить 360 Вт-год/кг – це найбільший показник серед усіх серійних акумуляторів для електромобілів у Китаї. Він має такі ж розміри, як і всі інші акумулятори Nio, і важить лише на 20 кг більше, ніж флагманський літій-іонний акумулятор Nio ємністю 100 кВт-год. Цікаво, що напівтвердотільний акумулятор буде доступний лише для оренди і не може бути встановлений в якості стандартної комплектації в нових моделях Nio
Місцеві ЗМІ повідомляють, що власники автомобілів Nio, які мають батарею на 70 або 75 кВт-год, повинні будуть платити 150 юанів ($21) на день за використання батареї на 150 кВт-год. Ті, хто їздить на моделі Nio з пакетом на 100 кВт-год, повинні будуть платити 100 юанів ($14) на день за напівтвердотільний варіант. Китайський автовиробник вирішив не продавати акумуляторні батареї на 150 кВт-год через їхню непомірну вартість. Насправді, деякі магазини вважають, що він коштує приблизно стільки ж, скільки Nio ET5, який починається від 328 000 юанів ($45 000)
Хоча батарея дорога, вона забезпечує флагманському седану ET7 вражаючий запас ходу. Під час нещодавнього тестування в реальних умовах Nio проїхав 665 миль (1070 км) на одному заряді від Куньміна до Чжаньцзяна. Цей рекорд стає ще більш вражаючим, якщо врахувати, що автомобіль перевозив вантаж масою 200 кг і піднявся на висоту 1875 метрів під час своєї подорожі
Компанія Nio не повідомила, як швидко заряджається ця акумуляторна батарея, але оскільки всі батареї будуть знаходитися на станціях заміни батарей Nio, це не має значення, оскільки водії зможуть замінити батарею, коли запас ходу буде низьким