В планах компанії – зробити електромобілі паритетними за ціною з автомобілями з ДВЗ до 2030 року. Для цього доведеться скоротити виробничі витрати, в тому числі завдяки технології гігакастингу, яку вперше застосувала Tesla
Nissan планує випускати електромобілі з вдосконаленими твердотільними батареями до 2028 фінансового року, а також прагне скоротити витрати на розробку і виробництво майбутніх моделей за рахунок впровадження гігакастингу. Компанія вже побудувала пілотну виробничу лінію для твердотільних батарей на своєму заводі в Йокогамі в префектурі Канагава, щоб протестувати нові батареї. Nissan планує виготовити свої перші твердотільні батареї на цьому заводі в березні 2025 року, а потім збільшити виробництво до 100 мегават-годин на місяць. На майданчику працюватимуть 100 робітників у зміну
Багато хто вважає твердотільні батареї критично важливими для впровадження та успіху електромобілів наступного покоління. Nissan заявляє, що їхня потенційна щільність енергії вдвічі перевищує щільність енергії традиційних літій-іонних акумуляторів, а також забезпечує значно коротший час заряджання, і все це за меншу ціну. Автовиробник має намір використовувати твердотільні батареї в декількох автомобілях, включаючи пікапи
“Nissan проводить широкий спектр розробок, від досліджень матеріалів для акумуляторів на молекулярному рівні до розробки електромобілів і навіть розвитку міст з використанням електромобілів в якості акумуляторних батарей”, – йдеться в прес-релізі компанії
Nissan працює не лише над твердотільними батареями. Перш ніж почати масове виробництво цих нових батарей, Nissan використовуватиме великомасштабні ливарні машини для виготовлення підлоги для своїх електромобілів. Компанія вважає, що цей процес знизить виробничі витрати на 10% і зменшить масу компонентів на 20%. За словами виконавчого віце-президента Nissan з виробництва та управління ланцюгами поставок Хідеюкі Сакамото, задня частина нових електромобілів буде виготовлена з легкого алюмінію
Nissan вважає, що використання твердотільних батарей та гігакастингу дозволить знизити вартість електромобілів наступного покоління на 30%, що зробить їх конкурентними за ціною з традиційними моделями з ДВЗ
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі