В планах компанії – зробити електромобілі паритетними за ціною з автомобілями з ДВЗ до 2030 року. Для цього доведеться скоротити виробничі витрати, в тому числі завдяки технології гігакастингу, яку вперше застосувала Tesla
Nissan планує випускати електромобілі з вдосконаленими твердотільними батареями до 2028 фінансового року, а також прагне скоротити витрати на розробку і виробництво майбутніх моделей за рахунок впровадження гігакастингу. Компанія вже побудувала пілотну виробничу лінію для твердотільних батарей на своєму заводі в Йокогамі в префектурі Канагава, щоб протестувати нові батареї. Nissan планує виготовити свої перші твердотільні батареї на цьому заводі в березні 2025 року, а потім збільшити виробництво до 100 мегават-годин на місяць. На майданчику працюватимуть 100 робітників у зміну
Багато хто вважає твердотільні батареї критично важливими для впровадження та успіху електромобілів наступного покоління. Nissan заявляє, що їхня потенційна щільність енергії вдвічі перевищує щільність енергії традиційних літій-іонних акумуляторів, а також забезпечує значно коротший час заряджання, і все це за меншу ціну. Автовиробник має намір використовувати твердотільні батареї в декількох автомобілях, включаючи пікапи
“Nissan проводить широкий спектр розробок, від досліджень матеріалів для акумуляторів на молекулярному рівні до розробки електромобілів і навіть розвитку міст з використанням електромобілів в якості акумуляторних батарей”, – йдеться в прес-релізі компанії
Nissan працює не лише над твердотільними батареями. Перш ніж почати масове виробництво цих нових батарей, Nissan використовуватиме великомасштабні ливарні машини для виготовлення підлоги для своїх електромобілів. Компанія вважає, що цей процес знизить виробничі витрати на 10% і зменшить масу компонентів на 20%. За словами виконавчого віце-президента Nissan з виробництва та управління ланцюгами поставок Хідеюкі Сакамото, задня частина нових електромобілів буде виготовлена з легкого алюмінію
Nissan вважає, що використання твердотільних батарей та гігакастингу дозволить знизити вартість електромобілів наступного покоління на 30%, що зробить їх конкурентними за ціною з традиційними моделями з ДВЗ
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі